niedziela, 13 marca 2016

Zdjęcia

Witajcie!
Odbyło się jakieś dwie godziny temu rozdanie nagród z loterii. Przyszło mało osób, ale Ci, których udało mi się złapać swoje nagrody już odebrali. Z pozostałymi dogadywać się będę indywidualnie, chociaż jest opcja, że będzie jeszcze jedno wydarzenie, zobaczymy. W każdym razie porobiłam nam razem kilka fotek i wstawiam je tutaj.
Wielkie dzięki za spotkanie, za przyjście i za wszystkie miłe słowa jakie od Was usłyszałam, pozdrawiam raz jeszcze! :D







Jeśli uda mi się zostać na tym blogu na stałe to na pewno zorganizuję jeszcze kiedyś loterię lub jakiś konkurs. Przyznam, że bardzo mi się to podobało, świetna sprawa.
Osoby, które jeszcze nie odebrały swojej nagrody proszę o wiadomość na moim drugim profilu na nk >> KLIK << zawierającą Wasz nick oraz numerek z listy opublikowanej tu. Kto nie zgłosi się po nagrodę zwyczajnie jej nie dostanie.

Na teraz to tyle, niebawem znowu coś napiszę. Pozdrowienia! :) 

Agata (Ania).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz