niedziela, 20 marca 2016

Stylizacja + O Shopping Queen [Aktualizacja]

Cześć!
Ponownie zacznę od pogawędki na temat konkursu Shopping Queen. Rzecz w tym, iż brakuje mi prac od aż 5 (!) osób. Są to:
  • Inspiration
  • Stay With Army
  • Maja (wypisana)
  • Idealna
  • Sweet Girl.
Czwórka uczestników podesłała mi już swoje prace. Wymienionych proszę o jak najszybsze wysłanie mi swoich dwóch strojów jako: Barbie/Ken oraz Emo. Więcej szczegółów znajduje się TUTAJ i w linkach podanych w tym poście. 
Termin, do którego zbieram prace: 24 marzec (Jeżeli wszystkie prace otrzymam szybciej, to szybciej zaczniemy konkurs)
Adres, na który można wysyłać prace: Awatariamonpat@onet.pl
Link do mojego nk, gdzie również zbieram prace: http://nk.pl/#profile/38681044

I jeszcze taka mała sprawa. Zauważyłam, że wszystkich uczestników mamy 9, a miało być ich 10. :o Możliwe, że Anarchistce się coś pomyliło - nie wiem. W takim razie, jeśli jest tutaj jeszcze ktoś chętny do wzięcia udziału - niech napisze komentarz i zostawi swój podpis!

Mamy komplet chętnych!
Nowo zapisane uczestniczki:
  • Kinga
  • Sylwia


Cennik:
Fryzura - 10 G
Brwi - 410 S
Cienie - 2 G
Oczy - 5 G
Stras - 980 S
Róż - 2 G
Usta - 3 G
Razem: 22 G i 1390 S

Według mnie, genialnym połączeniem są rude włosy i zielone oczy. Dzięki brązowym cieniom, spojrzenie jest odrobinkę złagodzone i nie wydaje się aż tak mocne. Do tego stras - żeby nie było zbyt "pusto" na twarzy oraz delikatny, niemalże niewidoczny róż na policzkach. Całość ciekawie podkreśla mocniejszy odcień szminki i rzadziej widywane usta. Co myślicie? ^^ 

Get scared.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz