sobota, 12 marca 2016

Ołówkowe refleksje #8 ♥

Hej, hej!
Ostatnio nic nie pisałam, a to tylko ze względu na szwankujący komputer. Starość, nie radość - ale w sumie to nawet dobrze, bo prawdopodobnie rodzice kupią w końcu nowy, haha. Post piszę na tablecie, więc za wszystkie błędy naprawdę przepraszam!

Przechodzimy do posta. Na szybko narysowałam dwie fryzurki. Serio, na szybko - czas, czas i czas! Muszę nadrobić zaległości w szkole, ale ze spokojem mi się to uda.

Fryzura #1
Takiego czegoś brakuje mi w Awatarii. Może nie wygląda to zbyt olśniewająco czy coś, ale jest całkiem fajna. Ja na głowie mam wieczny kucyk, więc.. PASUJE MI TO!

Fryzura #2
Coś dla chłopaków, wyszło mi okropnie. Ale biorąc pod uwagę to, że nasi mężczyźni nie mają dużo do wyboru, a moim zdaniem już ciekawsze fryzury są do kupienia na początku - taka fryzurka naprawdę przydałaby się. Również nie jest to nic szczególnego, znów nieład, ale cóż poradzić? Mimo to, w Awatarii jest podobna fryzura, ale to jeszcze nie to.

Czy Wam też się nie podobają?

Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz