sobota, 19 marca 2016

Opowieści z Awatarii... wznowienie? #1

Witam ponownie :D
Pamiętacie może jeszcze tę serię? Postanowiłam do niej wrócić, ale niestety nie mam kontaktu z Umbrellą (osoba, która to wymyśliła), więc.. jakby co, komentujcie i piszcie. Będę przynajmniej wiedziała, czy kontynuować, czy nie?

Oki! Poniżej wstawiam mój krótki wstęp, który wymaga dokończenia!

   ,,Gdy wstałam, nie miałam ochoty na nic. Może coś mnie bierze? No cóż.. postanowiłam iść do baru napełnić energię, gdyż uznałam, że klub nie jest najlepszą miejscówką z rana. Założyłam motylkowy top i starą spódniczkę, bo nie sprzątałam ostatnio w szafie i... tylko to miałam na wierzchu. Miejmy nadzieję, że nie spotkam GO! Oby mnie nie znalazł!...''

Ech, słaba w tym jestem.
Wszystko w Waszych rękach, proszę, abyście napisali mi ok. 10-20 zdań dokończenia. Wybiorę najlepsze!

Miłego dnia,
Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz