niedziela, 13 marca 2016

Wyniki loterii

Cześć :)
Zorganizowana przeze mnie loteria zakończyła się, tak jak przypuszczałam, wcześniej. Poniżej więc znajduje się lista numerków. Przy każdym numerku podana jest nagroda, która została mu przypisana oraz nick osoby, która dany numer wybrała. Wspominałam o pustych numerkach, więc przykro mi, ale niektórzy z Was na nie trafili. Nagrody może i nie są super zadowalające, ale przynajmniej zawsze coś jest, a pamiętajcie, że zgłoszenie zabrało Wam tyle czasu, ile zajmuje przeczytanie jednego posta i napisanie krótkiego komentarza. Mówię to, ponieważ jak znam życie znajdą się osoby, które będą narzekać.
Informacje odnośnie odbioru nagród znajdują się poniżej listy.
Było kilka osób, które podały numerek zajęty przed aktualizacją listy. Pisałam im o tym fakcie w komentarzu, ale mało kto zerknął i wybrał inny numerek, więc żeby było sprawiedliwie i zgłoszenie nie przepadło wpisałam Was w losowe, puste numerki.

Numerek - nagroda - nick
1. Wazonik - Piesunki 2
2. Bukiet ślubny - Mira
3. Statek piracki - Dżesika
4. Pusty - Skandynawska
5. Pudełko cukierków - Mrozna
6. Świeca x2 - Decent
7. Szabla - Julia (level 21)
8. Pusty - Fruit Cake
9. Szabla - Iron Woman
10. Pudełko cukierków - Normalna
11. Pusty - Kiss Me
12. Świeca - Snajperka
13. Pudełko cukierków - Daj mi Pączka
14. Pusty - Słodka
15. Pudełko cukierków - Margaryna
16. Ramka na zdjęcie x2 - Cocosowa
17. Wazon ozdobny - $Kolorowa$
18. Miś - 6natalia9
19. Pusty - Forever
20. Pusty - Gabrysia
21. Bukiet lilii - Marysia
22. Świeca - Pani Lata
23. Pusty - Natalia
24. Wazon stołowy - White Angel
25. Wazon ozdobny - Cecylia
26. Pusty - ~Kinga~
27. Świeca x2 - Idealna
28. Świeca - Mikolet
29. Pusty - Marcelina
30. Bukiet ślubny - Łukasz

Odbiór nagród:
Dzisiaj (13.03.2016) o godzinie 18:00 pojawi się na Awatarii wydarzenie "ONZA" (odbiór nagród Zwariowana Awataria) zorganizowane przeze mnie. Osoby, które wtedy dadzą radę wejść do gry proszę o odnalezienie owego wydarzenia i przyjście do mnie, dam wtedy nagrodę.
Natomiast osoby, które wtedy nie będą mogły przyjść poproszę o wiadomość na moim drugim profilu na nk >> KLIK <<  zawierającą Wasz nick oraz numerek z powyższej listy. Dogadamy się wtedy i spotkamy w grze.
Kto nie zgłosi się po nagrodę po prostu jej nie dostanie.
Dodatkowo po odebraniu nagrody każdy, kto tylko zechce będzie mógł zrobić sobie ze mną jakieś ciekawe zdjęcie, które później zapewne wstawię na bloga.

Z kim się widzę już dzisiaj? :)
Gratuluję wszystkim wygranej, a tym, którzy trafili w pusty numerek życzę powodzenia następnym razem!

Agata (Ania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz