poniedziałek, 28 marca 2016

Come Back!

Mokrego dyngusa!
Cześć, jak Wam mija ten iście ciepły - lany poniedziałek? Jesteście już mokrzy?, ale zaraz, zaraz nie o tym mowa! Otóż miało mnie nie być miesiąc, a tutaj tydzień i dwa dni i pojawiam się z powrotem? Dziwi Was, co tak wcześnie, otóż zdałam sobie sprawę z tego, że totalnie mi nudno bez bloga i Was, mam naukę do egzaminu, ale doszłam do wniosku, że przynajmniej jeden post na dzień zdołam napisać i tak oto jestem C:, ktoś się cieszy? Obiecałam, że wrócę z nowymi seriami, a ja jak coś obiecuję to słowa dotrzymuję! Mam przygotowane pięć nowych zabaw oraz dwie w zanadrzu, które muszę jeszcze dopracować i wysłać Monice do przejrzenia. Dzisiaj wystartuję z dwoma, a w kolejnych dniach wprowadzę następne :D. Teraz coś o "Shopping Queen", prace do teraźniejszych stylizacji ( czyli: "Dziko i prymitywnie" oraz "Wiosna pełną parą") wysyłajcie do Get Scared, zaś następne do mnie. Ustalę tytuły do następnej stylizacji z Moniką  i poinformuje ona Was jeszcze o tym w kolejnej części (tej, która ma pojawić się jutro). 
Wyszedł taki post informacyjny, no ale cóż, aha jeszcze jedno. Była afera o to, że Kiss Me przerobił oczy i z tego miejsca chciałam powiedzieć, że NIE MOŻNA NICZEGO PRZERABIAĆ W SWOICH PRACACH, ani oczu, ani włosów - nic! Po prostu prace mają być ze sobą "sklejone" lub złączone w postaci kolażu. 

To by było na tyle, do zobaczenia za chwilę!
//Anarchistka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz