czwartek, 10 marca 2016

O okresach próbnych - kto zostaje, a kto nie?

Witam was, drodzy czytelnicy!
I witam nową autorkę na okresie próbnym - Agatę. Do poniedziałku ma okazję się wykazać. Lecz co potem? To już się okaże. 8)

A teraz...
Wreszcie ten wyczekiwany moment! Bez niepotrzebnego owijania w bawełnę, powiem wam, że dziewczyny bardzo dobrze się spisały. Zastrzeżenia? W tej chwili nie widzę żadnych, ale przyjrzymy się temu głębiej.

Na początek może Umbrella, bo tutaj z omówieniem pójdzie znacznie szybciej. Bodajże 3 dni (?) temu, otrzymałam od niej smutną wiadomość na nkTalku. Poinformowała mnie, że musi zrezygnować z pisania tutaj postów, ponieważ nie będzie miała na to czasu. Szkoda, no ale cóż zrobić. Olu, dziękujemy Ci za te kilka dni!

Teraz zobaczymy, co tam u naszej Rosalie. Przejrzyjmy wszystkie posty, jakie napisała dotychczas.
Mamy w tej chwili 10 marca, godz. 16:05. Iza jest z nami od 5 marca - dokładnie 5 dni. Do tej pory napisała 9 postów, w tym wprowadziła jedną nową serię, a to oznacza niezły wynik.
Posty Rosalie sprawiają bardzo dobre wrażenie. Błędów ortograficznych jeszcze nie dostrzegłam, interpunkcyjnych też chyba nie widać (chyba, bo w tej kwestii nie jestem mistrzynią D:).

Wydaje mi się, że nie mam się czego przyczepić, a to może oznaczać tylko jedno...
.
.
.
ROSALIE ZOSTAJE Z NAMI! ^^
Izabelo, dziękujemy za te kilka dni - mam nadzieję, że zostaniesz z nami jak najdłużej!

Pozdrawiam,
Get scared. :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz