środa, 23 marca 2016

Aranżacje wnętrz #6 - Pokój imprez :D

No cześć!
Urządzając swoje mieszkanie (nie lubię tego robić >.<), zjechałam w dół, żeby zobaczyć, jakie ja mam w ogóle pokoje. A tam - pokój imprez. Zapomniany, biedny imprezowy kąt. No cóż.. jako, że trochę o nim zapomniałam, postanowiłam mu się odwdzięczyć w taki sposób. Przedstawię go Wam!
Pokój może nie jest idealny, ale na imprezę nawet się nadaje. Myślę, że każdy mógłby sobie taki urządzić, ponieważ jest tu dość dużo rzeczy za srebro. Cztery telewizory, dwie szable, drzwi z zestawu 'kawaler', trzy dywaniki w kształcie płyty... mi się nawet podoba. Dla urozmaicenia oczywiście kanapa ^^
Trochę mi się nie podoba to, co dzieje się na stoliku. Za dużo tego, wiem. Ale po prostu nie mogłam tego inaczej wymyślić, a impreza bez muzyki to nie impreza, prawda?

To by było na tyle, pozdrawiam!

Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz