czwartek, 17 marca 2016

Wiosna tuż tuż! Mała porada :3

Hejka naklejka!
Wow, pogoda u mnie znacznie się poprawiła.. czuć wiosnę. Mam ochotę wyjść na dwór, ale jakoś obowiązki blogowe mnie ciągną bardziej :D tak bywa!

Przejdźmy już całkiem do postu. Bo jeśli wiosna się zbliża, a my nadal ubrani w ciemne, szare ubrania, to coś tu nie gra. Trzeba trochę ożywić naszą szafę! Inaczej nic nie zdziałamy :)
Postanowiłam wybrać ze sklepu takie ubrania, żeby były kolorowe i ładne. To chyba najbardziej pasuje do tej pory roku. Może i mam dziwny gust, ale proszę o wyrozumiałość tam na dole! Rzadko kiedy tworzę własne stylizacje, haha.

1. Zielono mi!

Nie mogłam się oprzeć, musiałam dodać buty i kolczyki, rękawiczki. Stylizacja jest zbyt pospolita? Piszcie w komentarzach, następnym razem postaram się bardziej. Ale wiecie jak to jest...

Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz