środa, 23 marca 2016

Ubrania gwiazd #43

Cześć.
Dziś w naszych progach zagości Sarsa, która kojarzona jest ze swoim genialnym singlem pt. "Naucz Mnie". Na pewno nieraz usłyszeliście ją w radiu i pewnie jeszcze nieraz usłyszycie. :))


Marta Markiewicz, występująca pod pseudonimem artystycznym Sarsa, również Sarsa Markiewicz (ur. 13 czerwca 1989 w Słupsku) – polska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka. [Wikipedia]


Przyznam, że średnio podoba mi się ta przeróbka :| Bluza za długa, spodenki powinny być wyżej - zawaliłam sprawę. Cóż, nie zawsze będzie idealnie. Butów nie zrobiłam (ale przynajmniej próbowałam! - nie skomentuję, co z tego wyszło XD). Torebka, mimo że wydawała się prosta, nie chciała się narysować. Chyba powinnam wrócić do przerabiania, bo im rzadziej to robię, coraz gorzej to wychodzi. 

A wy, co myślicie? + Jaką proponujecie kolejną gwiazdę? ^^

Get scared.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz