sobota, 19 marca 2016

Porozmawiajmy o Awatarii #1

Cześć :)
Przejdę od razu do rzeczy - wprowadzam nową serię. Po tytule można się domyślić pewnie, że będzie ona dotyczyła wywiadów. Konkretniej mówiąc będą to wywiady z przypadkowo spotkanymi Awatarami, które przykują moją uwagę i oczywiście zechcą ze mną porozmawiać. Pytania będą dotyczyły gry.
Spotkałam na ulicy pewną dziewczynę, która zgodziła się pójść na pierwszy ogień i udzielić mi wywiadu jako pierwsza osoba w tej serii. Poniżej znajduje się więc pełny zapis rozmowy, a jeszcze niżej kilka screenów z naszego spotkania. Do dzieła!
A - Agata (lub Ania, jak kto woli)
R - Rozmówca

A: Cześć, jestem z bloga Zwariowana Awataria. Dziękuję, że zgodziłaś się udzielić mi wywiadu. Pytanie pierwsze - co najbardziej podoba Ci się w Awatarii?
R: W Awatarii najbardziej podobają mi się ciuchy i fryzury. Moim zdaniem są bardzo ładne.
A: A co Cię najbardziej denerwuje?
R: Najbardziej denerwują mnie bloki dawane za np. spam.
A: Co sądzisz o osobach udających dzieci?
R: Hm...nic do nich nie mam..
A: Do seplenienia też nie? ;)
R: Robią straszne błędy i nic się zrozumieć nie da, ale dzieci są przeważnie w parku.
A: O, jakie jest Twoje ulubione miejsce w Awatarii?
R: Mam parę, ale najlepszy jest klub. Można poznać tam wiele ciekawych osób i potańczyć, spędzam tam najwięcej czasu.
A: Gdyby ktoś zapytał Cię czy warto grać w Awatarię i poprosił o uzasadnioną odpowiedź, co byś powiedziała?
R: Powiedziałabym, że warto, ponieważ jest to super gra, w której ciągle coś się dzieje i nie ma nudy.
A: Czy jest coś, co chcesz na zakończenie przekazać wszystkim osobom, które to czytają?
R: Pozdrawiam Was!
A: Dzięki za wywiad.
R: Dziękuję, muszę kończyć. Pa.





Ten wywiad jest dość krótki, ale już na samym początku zostałam poinformowana o fakcie, że rozmówczyni nie ma zbyt wiele czasu. Kolejne wywiady będą z pewnością dłuższe. Dodatkowo osoby, które chciałyby udzielić mi wywiadu na bloga proszę o skontaktowanie się ze mną poprzez NK (klik) i umówienie się, chętnie przygarnę każdego, kto wyrazi chęć porozmawiania ze mną o grze.

Agata (Ania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz