poniedziałek, 14 marca 2016

Rozgryź słowo #1 - wyniki + podziękowanie :')

Cześć i czołem!
Zdaję sobie sprawę, że wyniki powinny pojawić się wcześniej, ale jak już zdążyliście przeczytać wczoraj nie miałam jak ich dodać, z powodu mojej choroby, ale w przyrodzie nic nie ginie i zapewne ciekawią Was rozwiązania :).

  • Poziom łatwy - kat. Zawody:
                     FOTOGRAF
  • Poziom średni - kat. Odzież dolna: 
                     SZORTY 
  • Poziom trudny- kat. Obuwie damskie:
                     BUTY FLORA 

Oto rozwiązania, przyznajcie - banalne, prawda? Osobami, które jako pierwsze rozgryzły słowo są:
  • Relashio
  • Złamałam Oko
  • Milena
  • Maja
Gratulacje! Zapraszam na moje NK (link w zakładce) (dyplomy dodam później, ponieważ mam jakiś błąd i nie chce mi dodać D:)


*******
A teraz przejdźmy do drugiej części temat posta, otóż dokładnie dzisiaj mija 100 dni mojej pracy na tym blogu na stanowisku autora. Z okazji tego mojego małego co ja gadam, przecież to kawał czasu! święta, chciałabym podziękować Wam Drodzy Czytelnicy za to, że chętnie czytacie moje posty i bierzecie udział w różnorakich zabawach :'), może dla Was to niewiele, ale dla mnie jest to bardzo duże pocieszenie i strasznie krzepi i zagrzewa mnie do dalszej pracy, bez Was to, co robie nie miałoby sensu! Dziękuje za to, że jesteście <3. Nie mogę także zapomnieć o dziewczynach, Wam też bardzo dziękuje za danie mi szansy blogowania na tak wspaniałym blogu jak ten i z tego miejsca chcę pogratulować osobom, które dostały się na okres próbny i życzę Wam abyście pomyślnie go przeszły i zostały z nami jak najdłużej!. Jeszcze pokrótce zdam Wam relację z mojej studniowej obecności na blogu.
Podczas mojej pracy napisałam:
  • 96 postów (plus ten jeden, czyli 97). Jak widzicie praktycznie codziennie pojawiał się ode mnie post, jeżeli mnie nie było nadrabiałam tę stratę kilkoma postami pod rząd dziennie.
  • Wprowadziłam 9-10 (nie wiem dokładnie czy dziewięć czy dziesięć, ponieważ jestem troche rozkojarzona, ale o ile się nie mylę to 10) nowych serii. Podczas czasu spędzonego na blogu, raczej nie próżnowałam, ale zawsze mogę się mylić :D.
  • Z mojej strony pojawił się jeden konkurs. Nie martwcie się mam już w głowie zarys kolejnego :D.
  • W sumie moje posty odwiedziliście, aż 16420 razy, co daje nam ok. 172 wyświetleń pod jednym postem! Wow! Jesteście nieziemscy! Dla blogera nie ma lepszej motywacji niż czytelnicy! Bardzo Wam dziękuje! Mam nadzieję, że spędzę na tym blogu kolejne sto dni, a nawet i więcej!

Do zobaczenia!
//Anarchistka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz