piątek, 11 marca 2016

Lodowisko - potrzebne czy nie?

Witajcie!
Gram sobie w Awatarię w ten miły, spokojny piątkowy wieczór i zastanowiła mnie jedna rzecz, a mianowicie kwestia lodowiska, stwierdziłam więc, że mogłabym o tym tutaj napisać.
Ten post będzie raczej przemyśleniami, spostrzeżeniami, ciekawa jestem też jak wygląda owa sprawa z Waszego punktu widzenia. Przejdę może już do rzeczy.
Otóż zauważyłam, że lodowisko, z którego przecież tak się cieszyliśmy (przynajmniej większość użytkowników z tego co widziałam była zadowolona z pojawienia się takowej lokacji) jest najczęściej puste lub są tam maksymalnie trzy osoby. Krótko mówiąc wieje tam nudą i pustkami.


Skoro więc praktycznie nic się tam nie dzieje pojawiło się u mnie pytanie - czy ta lokacja na pewno jest potrzebna? Może przydałyby jej się jakieś zmiany?
Moim zdaniem na pewno czymś spowodowane jest tak niskie zainteresowanie lodowiskiem. Myślę, że sam pomysł jest fajny i ciekawy, aczkolwiek trochę źle pomyślany. Zastanawiam się dlaczego awatary tak rzadko przebywają na lodowisku. Może ze względu na konieczność wypożyczenia łyżew? 
Wszyscy zapewne wiemy jak wyglądają koszty takiego wypożyczenia, ale zerknijmy raz jeszcze...


Prawdę mówiąc mnie trochę szkoda tych 3G na 10 minut (chyba dobrze pamiętam) jazdy, a jak znam siebie i tak nie przejeździłabym tam tyle XDD O 10G nawet nie wspominam...
Natomiast opcja z warsztatem jest ciekawa, zerknijmy raz jeszcze:

Według mnie są to materiały, które nie tak trudno zdobyć, jest to do zrobienia. 

Przyznam, że trochę mnie zastanawia ta kwestia, nie wpadłam jeszcze na własną propozycję rozwiązania tego, dlatego wszelkie refleksje pozostawiam Wam.
Dlaczego Waszym zdaniem na lodowisku jest tak mały ruch?
Jak można by było to zmienić?
Jestem dość ciekawa Waszych pomysłów i propozycji.

Trzymajcie się!

Agata (Ania).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz