wtorek, 29 marca 2016

Awawizja - lista uczestników

Dzień Dobry :D.
Jak samopoczucie? Jutro szkoła - koniec laby i powrót do kartkówek, sprawdzianów i lekcji - na samą myśl robi mi się nie dobrze D:, ale skończę już temat, w którym można by było zagłębiać się coraz to głębiej i głębiej.
Cieszy mnie to, że seria przypadła Wam do gustu :) z wielką satysfakcją mogę podać pełną listę uczestników, którzy zawalczą o nagrodę główną, a są nimi:

kolejność zgłoszeniowa
  • Seal Skin 
  • Gratka
  • Sweet Girl
  • Natalia
  • Pani Lata
  • Decent
  • Relashio
  • Daj Mi Pączka
  • Kasia
  • Dżesika
Aby rozpocząć zabawę, proszę aby wszyscy uczestnicy, którzy nie mają mnie w znajomych na nk, koniecznie mnie zaprosili ZAPRASZAJ! i napisali do mnie wiadomość na nk-talku w jak najszybszym czasie (maksymalnie do 31.03.2016r.), im szybciej się do mnie zgłosicie tym szybciej rozpoczniemy zabawę!. Mam nadzieję, że sumiennie będziecie wykonywali poszczególne rundy, bez opóźnień czasowych.
To już wszystko pamiętajcie o zaproszeniu mnie na nk!.
//Anarchistka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz