piątek, 4 września 2015

Stylizacja *o*

Cześć ! Jak sobie radzicie w szkole? Na razie jest łatwo, potem się zacznie .. ale nie o tym mowa. Przygotowałam dla Was ZNOWU stylizacje, ale myślę, że wyszła mi nieźle, ponieważ zrobiłam ją z użyciem 'starej' fryzury, która mi się bardzo podoba :') 


Cennik:

Fryzura - 3 G
Brwi - 410 S
Oczy - 5 G
Cienie - 2 G
Strasy - 3 G
Usta - 3 G
Razem - 16 G i 410 S

Szczerze mówiąc, podoba mi się ta fryzura, tę stylizację widziałam u mojej koleżanki z awatari. Moim skromnym zdaniem na prawdę jest śliczna, każdy ma inny gust.
Przygotowałam jeszcze tą samą stylizację ale w innych kolorach :)


Tutaj oraz poniżej dodałam dodatkowo róż na policzkach.


Mam nadzieję, że chociaż trochę spodobała Wam się ta stylizacja ^^

Bleeding out x








czwartek, 3 września 2015

Nowy wygląd bloga

Hej, hej!
Tak jak zapowiadałam... mamy nowy wygląd bloga. 8) Tym razem postawiłam na fiolet/róż z dodatkiem czerni i bieli. Myślę, że fajnie wyszło. Dawno takiej kolorystyki tutaj nie było - a przynajmniej sobie nie przypominam. ;o




Aww, bardzo podoba mi się to tło! ♥
Logo bloga pozostaje bez większych zmian, zmieniłam tylko jego kolor. 


Teraz takim będziemy się posługiwać 8) Każdej z administratorek wyślę takie logo. 

Okej, jak wam się podoba nowy wygląd bloga? ^^ 

Get scared.

Profilówki #20

Dzień dobry. 8)
Właśnie skończyłam robić nowiutki nagłówek i tło. Zajmę się tym zaraz po napisaniu tego posta. Postanowiłam wziąć się za kolejną część profilówek, bo aż dwie osoby czekają na opublikowanie ich prac. :>

Zaczniemy od Darii.





Aww! Bardzo zróżnicowane, mieniące się w różnych kolorach, profilówki. Wszystkie naprawdę prześlicznie wyszły! ♥

Jest jeszcze jedna, ostatnia profilówka, którą zrobiła My Story.


Zieeeleń, dużo zieleni! *-* Świetnie to zrobiłaś, a w dodatku bardzo pomysłowo - szczególną uwagę przykuwa wyjątkowa, rzadko spotykana poza awatra. Piękna! <3

Dziewczyny, bardzo wam dziękujemy, za te cudowne profilówki! 
Czekam na kolejne prace! 8) 
~E-mail: AwatariaMonPat@onet.pl

Get scared.

Porady związane z modą

Witam
Przepraszam ten brak postów z mojej strony, ale no cóż... zaczęło się - szkoła. :') Powiem wam, że już jestem nią zmęczona, haha. Pracuję aktualnie nad nowym wyglądem bloga, który (mam nadzieję) pojawi się jeszcze dziś, lub jutro. W najgorszym wypadku jeszcze później D: A tymczasem postanowiłam wziąć się za zrealizowanie prośby, dotyczącej porady modowej.


Uh... trochę tego jest. Nie wiem czy poradzę sobie z każdą rzeczą, ale okej. :o Sytuacja jest taka, że zrobiłam aż 5 różnych porad z użyciem rzeczy które wymieniłaś, i oczywiście z jakimiś innymi dodatkami. Daruję sobie robienie cenników, bo średnio pamiętam ceny niektórych rzeczy :/






Tadam! Prawdę mówiąc, nie spodziewałam się, że aż tak dobrze mi pójdzie xo (Kwestia gustu - mnie się podoba :P). Mam nadzieję, że udało mi się pomóc nie tylko autorce tej prośby. Ja na pewno sama z tych porad skorzystam :D Najbardziej podoba mi się strój 1 i 3, ewentualnie jeszcze 5.

A wy co myślicie? 8) Który strój najbardziej wam się podoba?

Get scared

wtorek, 1 września 2015

Łączenie/przeróbka!

Co wy na to by uciec od codzienności jaka znów do nas zawitała? Zostawmy szkolną udrękę i koniec wakacji daleko w tyle! Dziś nie myślimy o smutkach i troskach oraz o nadchodzących miesiącach ciężkiej pracy w szkolnych ławkach. Dawno nie było postu z serii dosyć zabawnej i myślę, że wystarczającej by się uśmiechnąć! Przygotowałam dla Was cztery przeróbki. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. 
Ten pan z chęcią wybiera się do szkoły! Postanowił pochwalić się swoim nowym mundurkiem oraz zarostem, który powala na kolana wszystkie uczennice. 

Jak dobrze mieć brata, który z chęcią pozwala na pożyczanie swoich ciuchów! Tym razem w temperaturze powyżej 30 stopni stawiamy na zimowe ubrania, mocny makijaż i oczywiście słodkie dodatki.

Panienka chyba w te wakacje zapomniała jak prawidłowo się opalić! Ale klata niezła, trzeba przyznać.^^

No a na koniec JA. Czyż nie wyglądam uroczo? :) Chętnie zakupiłabym taki komplecik.

To już wszystko co mam Wam dzisiaj do pokazania! Mam nadzieję, że podobają Wam się moje przeróbki. Która z nich jest Waszym zdaniem najbardziej udana?

Armin

Marysiu coraz wyżej - 60 poziom.

Hej!
Z naszego czatu dowiedziałam się, że Marysiu wbiła wyższy poziom! Cieszę się, że tak bacznie tego pilnujecie, bo ja po wejściu na Awatarię, kompletnie tego nie zauważyłam.



No nieźle! :o Jakoś przeczuwałam, że nasza sąsiadka dobije do sześćdziesiątego poziomu. Pozostaje pytanie, czy w najbliższym czasie uda się jej wbić jeszcze wyżej? Zobaczymy! :D

Pozdrawiam
Get Scared

Tworzenie paszportu #20

Cześć!
Co tam u Was słychać? Mam nadzieję, że mimo rozpoczęcia roku wszyscy są zadowoleni. No dobrze, wracając do Tworzenia paszportu. Przywitajcie się na mężem Niezgodnej....


...Bierz Mnie! No, no... Coraz częściej widać pary, gdzie różnica lvl'i jest dość spora, co doskonale pokazuje, że lvl wcale nie ma znaczenia! :3 Dopasowanie kolorystyczne (włosy, oczy) ... Idealne dopasowania :3 Aby ukończyć paszport Niezgodnej musimy wybrać dla niej Nagrody.


Piszcie numerki w komentarzach! :3

Avis

Stylizacje ^^

Dzień dobry ! Postanowiłam zrobić dla Was dwie ciekawe stylizacje ;)


Cennik:
Fryzura -  5 G
Brwi - 410 S
Cienie - 3 G
Oczy - 5 G
Strasy - 3 G
Róż - 500 S
Usta - 3 G
Razem - 19 G i 910 S

Moim zdaniem ta stylizacja jest ładna i nie droga :) Zawsze można usunąć strasy lub cienie, nadal będzie to wyglądało dobrze. Cała kolorystyka bardzo mi się podoba. 


Cennik:

Fryzura - 16 G
Brwi ( co z tego, że ich nie widać ) - 405 S
Oczy - 5 G
Strasy - 5 G
Róż - 500 S
Usta - 3 G
Razem - 29 G i 905 S

Ta stylizacja jest troszkę droższa .. Ale podoba mi się, chciałam użyć 'starych' fryzur. Niekonieczny jest tutaj róż, jak i strasy, chociaż to dodaje całej stylizacji blasku, jeśli można to tak ująć.

Mam nadzieję, że stylizacje Wam się spodobały :3
Pozdrawiam ! :)


Bleeding out


poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Dziwne zdania + Mały fanart ^^

Cześć,
tu znowu Avis. Chciałam Wam przypomnieć jedną  starą  i lubianą przez Was zabawę, a mianowicie… Dziwne zdania! Mam nadzieję, że pamiętacie zasady :3 


**tam powinno być ''przepraszam'' - wybaczcie mi literówkę ;x 

Mi wyszło:  Sprzedałam Monikę, bo kocham JB :o Hahahah XD Mój poprzedni post był baaardzo treściwy, więc ten będzie mało :3 
Chwalcie się w komentarzach co Wam wyszło ^^
Jeszcze druga część posta... Tak, dostałam fanart w postaci profilówki ^^


Dziękuję! Piękne ♥ ! Malwina Potter, nawet fajnie brzmi ^^ Dziękuję i pozdrawiam serdecznie, Darcia ♥ 


Avis

Co to jest? + Międzynarodowy Dzień Bloga/Blogerów

Czeeść :3

Jutro.. A zresztą.. Co ja będę Wam przypominać. Lepiej skupmy się na dzisiejszym dniu. Mamy 31 sierpnia. Oprócz, że jest to niestety ostatni dzień wakacji, to dziś obchodzimy Międzynarodowy Dzień Bloga/Blogerów. Może parę słów o tym święcie:  Obchodzimy je od 2006 roku w celu promowania blogosfery i zainteresowania czytelników nowymi kulturami. Tradycją tego dnia, jest to, że polecamy naszym czytelnikom  pięć ciekawych, nowo odkrytych blogów. W tamtym roku świętowaliśmy go dość hucznie robiąc imprezę z tej okazji. Pamiętam, że była to dość spontaniczna decyzja, podjęta niemal z dnia na dzień, ale i tak przyszło na nią mnóstwo osób. W tym roku również fajnie by było, coś na tą okazję zrobić. Konkurs już mamy (serdecznie zapraszam! - KLIK), drugi w tym samym czasie nie ma najmniejszego sensu. No to.. Co powiecie na imprezę blogową? Świętowalibyśmy co prawda po święcie, ale zawsze to coś. Ale co ze szkołą? I ups.. Przypomniałam Wam. :/ Tak czy siak na samym początku roku praktycznie nic się nie dzieje: bhp i PSO… Każdy uczeń pewnie zna już to na pamięć, gdyż co roku nauczyciele czytają nam to samo. Chcielibyście imprezę? Piszcie swoje opinie w komentarzach, a jeśli zobaczę, że Wam zależy, bo pogadam z resztą załogi co o tym myślą i mam nadzieję, że nasze spotkanie się odbędzie. ^^ Także nie cieszcie się jeszcze, bo nie ode mnie wszystko zależy :D Aby tradycji stało się zadość wypadałoby, abym poleciła Wam pięć ciekawych blogów. Zgodnie z tradycją powinny być to blogi najlepiej odbiegając od siebie tematycznie, aby poszerzyć Wasze horyzonty. Jednak nie wiem do końca co Was interesuje, więc zmienię ciut tradycję i polecę Wam pięć moich faworytów ze świata Awatarii. Kolejność jest przypadkowa.
1. A jak Awataria - blog, że tak powiem - ,,na czasie'' . Zyskał dużą popularność dzięki pracy znakomitych adminów, którzy wymyślają przeróżne zabawy, aby czytelnicy wchodząc na ich blog czuli się niemal , jak u siebie w domu.  Załoga tego bloga dba, aby czytelnicy dowiadywali się zawsze o wszystkim pierwsi. Gorąco polecam ten blog! Kliknij tu, aby przejść na blog A jak Awataria
2. Awataria ze stylem - niczym feniks z popiołów powstał po dramatycznym usunięciu. Alicja - założycielka bloga, oraz pozostałe dziewczyny starają się pokazywać świat Awatarii w zupełnie innym, nowym świetle. Blogerki dają z siebie wszystko, aby każdy czytelnik nie czuł się nudno na ich blogu. I dają rade! Na Awatarii ze Stylem nigdy nie panuj nuda! Jest to następny blog godny polecenia. Klik!
3. Fascynująca Awataria - ciekawe konkursy, moc atrakcji… To wszystko znajdziesz właśnie tutaj! Załoga bloga zawsze chętnie pomaga. Dziewczyny utrzymują niezwykłą więź z czytelnikami poprzez wspólne zabawy. Serdecznie polecam! Zapraszam!
4. Tajemnicza Awataria - świetna grafika, wspaniała administracja i poświęcenie - perfekcja w każdym calu. Co więcej pisać - wejdźcie sami i się przekonajcie. Jestem pewna, że zajrzycie tam nie raz, nie dwa...ale codziennie! Kolejny blog godny polecenia! Tędy droga ----> KLIK
5. Awataria po naszemu - blog w ogromną liczbą wyświetleń i niebywałą historią. Zaczęłam go czytać bardzo dawno, ale on ciągle mnie zaskakuje. Przemiła załoga, starannie napisane posty - zapraszam serdecznie! Musisz się tam pojawić! 
Pora na drugą część posta. Pamiętacie zabawę: Co to za przedmiot?/Co to jest?/Zgadnij co to? ? Jak zwał, tak zwał. Była u nas nazywana bardzo różnie. Postanowiłam, że skoro dawno jej nie było, to z wielką chęcią ją dla Was zrobię.


Myślę, że zasad tłumaczyć nie muszę.  :3 Powodzenia!


Avis