niedziela, 29 maja 2016

"Wszystko ma swój czas..."- pożegnanie

Nie wypada mi się z Wami nawet przywitać...nie pisałam od 1,5 miesiąca, ponieważ dopadła mnie ospa i sami wiecie jak to jest. Podczas tej bardzo długiej przerwy miałam dużo czasu do myślenia i przeanalizowania kilku spraw. Jedną z nich było pożegnanie się z blogiem, grą i Wami. Bardzo długo się nad tym zastanawiałam i wierzcie mi nie jest to decyzja podjęta pod wpływam impulsu, "wyrok" zapadł - odchodzę z gry i bloga. Nie jest mi o tym łatwo pisać, ponieważ zżyłam się z blogiem, czytelnikami oraz znajomymi, z którymi świetnie spędzało mi się czas. Dlaczego odchodzę? Powód prosty - brak czasu, chęci, w grze nic ciekawego się nie dzieje, dni stają się coraz cieplejsze i nie ciągnie mnie do komputera jak kiedyś, może wyrosłam już z tego? Sama nie wiem. Nawet w tej chwili mam wątpliwości czy postępuje słusznie, ale w głębi duszy wiem, że ciągnięcie czegoś, na co nie ma się ochoty nie ma sensu. Nawet gdybym się zmusiła do pisania moje posty nie byłyby już takie same, nie byłoby w nich już "tego czegoś", co było na początku. Straciłam serce i zapał do tej "pracy". Pod tym postem pojawi się pewnie masa komentarzy typu: "Dobrze, że odchodzisz i tak już nie pisałaś", wiem o tym i pogodziłam się już z tym, ale naprawdę nie mam już ochoty robić czegoś,
co kiedyś sprawiało mi nieumiarkowaną przyjemność i bez czego nie wyobrażałam sobie życia.

Kończąc już mój rachunek sumienia pragnę zarówno podziękować jak i przeprosić dziewczyny za to, że przyjęły mnie na blog i dały mi to, o czym zawsze marzyłam - szanse spełniania się i rozwijania w kierunku pisania. Przepraszam za to, że w tym momencie Was zawiodłam i "wbiłam nóż w plecy". Wam Drodzy Czytelnicy również dziękuję za te dobre jak i negatywne komentarze, które zawsze w miarę możliwości starałam się brać sobie do serca... Oczywiście wszystkie moje serie pozostają na blogu, chyba że którejś z nich dziewczyny już nie chciałyby widzieć to mogą oddać je jakiemuś innemu blogerowi z innego bloga, ale to już tylko i wyłącznie ich sprawa.

No cóż pozostaje mi tylko pożegnać się z Wami, więc żegnajcie, zawsze będę Was ciepło i miło wspominać :").

Po raz ostatni:
//Anarchistka

Ubieranka #4

Hej :)
Czy tylko u mnie od wczoraj jest taka dziwna pogoda? Słońce świeci, za chwilę pada deszcz, jest burza, potem znowu świeci słońce, masakra...
Przechodząc do tematu posta stwierdzam, że wybraliście spodnie neonowe. Super, to teraz pora wybrać buty. Wpisujcie w komentarzach numerki przypisane do wybranego przez Was obuwia.


Agata (Ania).

Tworzenie paszportu #7

Witam 8)
Co tam u Was? U mnie nawet spoko. Dawno nie było 'tworzenia paszportu'... przepraszam, ale w sumie ta seria jest dość czasochłonna, a ostatnio tego czasu trochę mi brakowało.

Pamiętacie może, jak wygląda twarz naszej awatarki?


Dość nietypowa, ale właśnie o to mi chodziło! Ma w sobie swój urok, właściwie dzięki różowi jest dziewczęca i słodka. Teraz może wybierzmy cienie, chociaż mogłoby się również obyć bez nich:


Zagłosujcie w sondzie poniżej:

Okej! Teraz może kolor tych cieni?


A tutaj macie kolejną sondę:


No to chyba na tyle! Rosalie

sobota, 28 maja 2016

Ubrania gwiazd #45

Dobry wieczór!
W tej odsłonie Ubrań Gwiazd postanowiłam odwzorować strój polskiej piosenkarki, która pojawiła się w Waszych propozycjach.


Agnieszka Barbara Chylińska – polska wokalistka i autorka tekstów, a także osobowość telewizyjna. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV. W latach 1994–2003 członkini rockowego zespołu O.N.A. Następnie w latach 2003–2006 wokalistka formacji Chylińska. Od 2009 roku prowadzi działalność solową, kiedy to ukazał się jej debiutancki album solowy zatytułowany Modern Rocking, stylistycznie nawiązujący do nurtu dance i pop.



Ubiór prosty, a jakże czasochłonny... no nic, z efektu jestem przynajmniej zadowolona. :P Sukienka jest bardzo zwyczajna, wyróżniająca się jedynie asymetrycznymi wykończeniami na ramionach. Dodatkowo stworzyłam ciemne rajstopy, które nieźle mi wyszły, zwłaszcza że pierwszy raz robiłam taki... "niepełny" kolor (wiadomo o co chodzi). Zrobiłam też buty (wow!) - nie na obcasie, jak w oryginale, ale zwykłe baleriny na płaskiej podeszwie. Uważam, że one najlepiej się nie prezentują, bo są trochę koślawe (ale jak już wszyscy wiemy - nie umiem robić butów). :|

Tak czy owak, strój wyszedł całkiem dobrze. A wy jak go oceniacie? ^^
Proszę też, abyście zostawili tutaj kolejne propozycje gwiazd, których stroje chcielibyście w przyszłości obejrzeć.


Get scared.

Totalna porażka Awatarii #1

Cześć!
Dziś mogę rozwiać wszelkie wątpliwości i oznajmić Wam, kto wygrał i kto odpadł. Ale zaraz, zaraz! Najpierw może przedstawię zadania, które musiały wykonać drużyny!


Zadaniem drużyny Wizażystów było wykonanie makijażu, a Fotografów wykonaniem zdjęcia. Zadania są  banalne, prawda? Więc nie rozumiem, dlaczego łącznie 9 osób nie przesłało swojej pracy. Tracicie szansę na nagrodę! Ale to już nie moja sprawa...


Najpierw przedstawię Wam prace drużyny fotografów:

Clarity:
brak pracy
Heart Attack:
brak pracy
Ciel:

Zdjęcie całkiem mi się podoba! Nie tylko Leo dostał Oscara. Szkoda tylko, że Ciel stoi tak.. sztywno xD
Ale mimo to, na jego konto trafia całe 8/10 pkt.!

RockBoy:

Ja też lubię rock, więc to zdjęcie również przypadło mi do gustu. Właściwie to nie wiem, do czego się tu przyczepić, a gapię się od dobrych pięciu minut. Nie pozostaje mi nic innego, niż dać 10 pkt...

Twoja Pani (dawniej Omega):

Wszystko bardzo mi się podoba, nawet ubrałaś się akurat do zdjęcia! Zdjęcie z kimś, propsy! Również przyznaję 10 pkt.

Julka:

Wow. Tu nie mam za bardzo co się rozpisywać, jedynie szkoda, że jest tak dużo tego wszystkiego... Jestem zmuszona dać 6/10 pkt.

Daisy:
brak pracy
Ms. Tomlinson:

Postawiłaś na to samo tło, co Julka! Tylko, że tutaj tych dodatków jest jednak za mało. Bynajmniej nie wygląda to tak źle. Ale i tak przyznaję 6/10 pkt.

Stay with Army:
brak pracy
Żelkowa:

brak pracy
Marcelina:
Marcelina źle mnie zrozumiała. Zrobiłaś zdjęcie w studiu, ale był to zwyczajny screen. Na domiar złego zdjęcie jest wstawione do dokumentu, więc nie mogę go dodać. Muszę przyznać 3/10 pkt.

 ***

To tyle! Właściwie to 6 osób oddało swoje prace, reszta nie... Zobaczmy, ile łącznie punktów zdobyli Fotografowie:

43/210 punktów!

Malutko. Naprawdę malutko. 
Teraz więc przyszła kolej na Wizażystów.
Ta drużyna mogła zdobyć najwyżej 105 punktów, ponieważ jedna osoba mogła ich zdobyć maksymalnie 5. Czemu? Trudniej jest zrobić makijaż, jest mniej elementów dla osób, które mają niższy poziom. 


A oto prace Wizażystów:

Relashio:

Szkoda, że to nie ja byłam modelką. Jedyne, co mi się nie podoba, to kolczyki obok brwi. Ale i tak daję 4/5 pkt.!

Decent:

No nieźle. Całkiem ładnie to wyszło, nawet do siebie pasuje. Ale i tak dam 4/5 pkt., ponieważ jednak jest tego nieco za dużo, lekki chaos.

Imperius:
brak pracy

Fanka:
brak pracy

Gratka:
brak pracy

Margaryna:

Wygląd bardzo ładny, prócz tych dwóch kolczyków na policzkach. Znowu daję 4/5 pkt...

Dziewczyna Daryla: 
Mega to wyszło, może trochę za mrocznie, ale nick zobowiązuje, nieprawdaż? Daję 5/5 pkt.

Seal Skin:
Na pierwszy rzut oka nic nie zauważyłam, a jednak! Hm, dałabym inny kolor, ale mimo wszystko nie jest tak źle - 3/5 pkt.

F*ckThisSh*t:
brak pracy
Gabriela Tokarska:
brak pracy

Oli.. Ruda..

Dodany również został mały element, co mi tam - przyznam 2/5 pkt., bo jakoś to kupy się nie trzyma. Te usta nie pasują mi do tego kolczyka.

***
Już koniec tych prac... zobaczmy ile punktów zdobyli Wizażyści:

22/105

Ech... tutaj również nie mogę Was pochwalić.

A więc kto przegrał?
Jeśli jesteście w miarę dobrzy z matematyki, jesteście w stanie obliczyć, że Wizażyści wygrali z różnicą jednego punkta!


Wpierw Wam powiem, że wszystkie osoby, które przysłały prace, czyli Ciel, RockBoy, Twoja Pani, Julka, Ms. Tomlinson oraz Marcelina otrzymują nietykalność!

Zagrożonymi osobami więc są: Clarity, Heart Attack, Daisy, Stay with Army i Żelkowa. Zobaczmy, jak zadecydowała drużyna.

 
 
 


No to już wiemy...
Daisy - 4 z 7 głosów
Stay with Army - 2 z 7 głosów
Żelkowa - 1 z 7 głosów

A więc z gry odpada Daisy! Wielka szkoda... ale cóż, trzeba żyć dalej. Nie każdy z drużyny zagłosował, ale tak to wygląda.

Ciekawe, kto odpadnie następnym razem?
Niech każdy uczestnik powtórzy sobie informacje nt. Awatarii... szykuje się mały quiz.

Rosalie 


Porady związane z modą

Hej :)
Mam dzisiaj dla Was przygotowane porady dotyczące stroju codziennego. Stylizacje dopasowane mogą być do różnych pór roku, zobaczmy.

1. 

Cennik:
Top - 29G
Spodnie - 17G
Pantofle - 26G + VIP
Kolczyki - 15G
Razem: 87G + VIP


2.


Cennik:
Płaszcz - 165G + VIP
Dżinsy - 17G
Kozaczki - 57G + VIP
Kapelusz - 50G
Kolczyki - 50S
Razem: 289G + VIP + 50S

3. 


Cennik:
Koszula - 43G
Szorty - 18G
Sandały - 35G
Kolczyki - 12G
Diadem - 21G
Razem: 129G

4. 


Cennik:
Płaszcz - 35G
Dżinsy - 15G
Buty - 35G
Kolczyki - 50S
Razem: 85G + 50S

5. 


Cennik:
Top - 13G
Kardigan - 65G
Szorty - 18G
Sandały - 35G
Wisior - 12G
Razem: 143G

Agata (Ania).


piątek, 27 maja 2016

Gwiazdy tygodnia #13

Witam!
Jak co piątek, pragnę przedstawić wam ciekawy artbook, strój oraz film, a wszystko to związane z Awatarią. Więc zaczynajmy ^^

Artbook tygodnia:


Dzisiaj zachwyciło mnie to dzieło! Prosty fragment sali balowej z gry oraz smutna, zapłakana dziewczyna. Czyżby nie znalazła swojego księcia? O to należałoby spytać autora rysunku. Tak czy inaczej, praca jest niesamowita.

Look tygodnia:


Marshmallow, witamy Cię w naszych skromnych progach! Widzimy tutaj bardzo trafne połączenie elementów, jak i kolorystyki. Pozbyłabym się jedynie trójzębu oraz rękawiczek - lub zmieniłabym je na jakieś bransoletki. 

Film tygodnia:


Autor: Maria Kotova

Ponownie przedstawiam film w wykonaniu naszych sąsiadów. Nie ma co się oszukiwać - ich twory są na wysokim poziomie, a dzięki temu przyjemnie się ogląda. Zostawiam was z teledyskiem w dyskotekowych rytmach.

Get scared.

Znajdź różnicę!

Cześć i czołem!
Jak Wam mija dzień? Już niedługo wakacje i  wreszcie będzie można sobie odpocząć, wyszaleć się :D No dobrze. Dziś mam dla Was ,,Znajdź różnicę!''



Powyższe obrazki różnią się 7 elementami. Waszym zadaniem jest odnalezienie tych różnic.
Zadanie bajecznie łatwe, a można zgarnąć nagrody. Pierwsza trójka, która wskaże właściwe różnice otrzyma ode mnie nagrody rzeczowe. 
Proszę się podpisywać nickami z gry, tak będzie znacznie łatwiej :D Zwycięzców powiadomię w komentarzach. 

Życzę powodzenia!

Avis  



Ubieranka #3

Cześć :)
No to robimy kolejną część ubieranki. Zdecydowaliście, że do górnej części stroju nic nie dodajemy. Okej, a teraz wybierzemy spodnie. Piszcie numerki przypisane do spodni, które wybieracie.


Agata (Ania).

czwartek, 26 maja 2016

Horoskop

Cześć :D
Mam dzisiaj horoskop dla dziewczyn, który pomoże sprawdzić pasujący do Was dodatek na podstawie miesiąca urodzenia.


Ja jestem dziewiątką, wrześniem, prawdę mówiąc tak średnio podoba mi się ten kapelusz.
Którym jesteście miesiącem i czy podoba Wam się przypisany dodatek?

Agata (Ania).