środa, 23 kwietnia 2014

Tworzenie paszportu #13

Cześć :) Negatywna będzie miała ponad sześć tysięcy image c;
















Ile będzie miała komfortu? Głosujcie w komentarzach ;3









Wiktoria ^^

Zabawa *,*

Hey.
Mam dla Was zabawę ^^. Proszę, oto ona :


Jest tak kolorowo ^^.Mi wyszło : Adwf. X DD Dziwnee... Przepraszam, ale dopiero teraz zauważyłam, że przez przypadek napisałam '' Piwrsza'' zamiast ''Pierwsza''. Bardzo przepraszam za mój błąd, ale się śpieszyłam. Jestem chyba głodna bo litery zjadam xd.

Arbuuuz ^^.

Konto na NK

Hejeczka. xD
Już od bardzo długiego czasu mamy wspólne konto na nk.pl ;-; Nie wiem jak to się stało, że o tym nie napisałyśmy, ale tak bywa xDDD Dlatego właśnie chcę wam o tym powiedzieć. ;-;
Działamy tam ja i Olivka, możecie nas zapraszać do znajomych. ;)

Link :
http://nk.pl/#profile/47190399

No to śmiało zapraszajcie. xD Wprawdzie nie zaglądamy tam często, ale postaramy się przyjąć każdego z was . ;3

Monika :>

Google+

Hej wam. c;
Chciałabym poinformować was, że jesteśmy w Google+ . xD A czemu was o tym powiadamiam? ;-; Bo po prostu wcześniej nasze konto nie było połączone z Google+ , i w sumie nadal nie jest o.O Nie wiem czemu, ale z Bloggera nie możemy połączyć się z Google+ i wiecie .. nie wiem dlaczego. Niby jesteśmy w Google+ ale z Bloggerem nas nie połączyło -.^ Przez to też nie ma tam naszych postów, które tutaj udostępniamy. ;_; Będą jedynie dodawane tam filmiki z Youtube, o tyle dobrze. Szykujcie się, bo niedługo powinnam dodać kolejny teledysk. xD Okej, łapcie link do naszego konta :

https://plus.google.com/u/0/108503875094201490444/posts

To zachęcam Was do dodawania nas do swoich kręgów. ;3 

Monika :>> 

Wykreślanka nicków ;d

Hey . ;3
Rozmawiałam z Wiktorią i uznałyśmy, że (dawniej) Skreślanka Nicków, to będzie od teraz Wykreślanka Nicków. A dlaczego? Bo w sumie co to jest za słowo "skreślanka"? Wiki uświadomiła mi, że takie słowo właściwie nie istnieje xDD A więc będzie to Wykreślanka. :P


No to jak? Który nick ma odpaść Waszym zdaniem? ^^

Monika . ;3

wtorek, 22 kwietnia 2014

Z fankami ^^.

Hey.
Zrobiłam foto z naszymi fankami :3. Cieszę sie , że tak Was dużo *,*



Pozdrawiam :**.

Arbuzeg x 33.

Wykreślanka: nicki #3 zakończenie

Cześć :) Wszystkie głosy były na to, żeby odpadł nick numer dwa.

















Wygrał nick Mrs. Impossible - dosyć oryginalny ;3 Szczerze, to jeszcze nigdy nie spotkałam osoby o takim nicku c;

Wiktoria ^^

Zabawa ^.^

Heyy . ;3
Chyba wiecie, że niedawno była Wielkanoc? xDD Dlatego postanowiłam zrobić dla was zabawę świąteczną. xd Wiem, że już po świętach, ale cóż ja poradzę. xD


Mi wyszło Xab o.O Czy tylko mi kojarzy się z "krab" ? xDDD
Okej, jestem krabem. A wam co wyszło ? xDD

Monika ;D

Z fanką *,*

Hey.
Niedawno spotkałam naszą fankę Klaudię.


Przepraszam, że zdjęcie opublikowałam dopiero teraz, nie miałam zbytnio czasu. Jeszcze raz przepraszam i gorąco pozdrawiam :3.

Arbuzeg ^^

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Odbiór nagród

Cześć..
Jeśli chodzi o odbiór nagród za konkurs, pod postem z wynikami konkursu były komentarze autorów zwycięskich prac z terminem spotkania po odbiór nagrody, na które nie zdążyłam. Dlatego, żeby było nam wygodniej, zaproście mnie na Naszej Klasie <KLIK> i napiszcie mi wiadomość, kiedy i gdzie możecie się ze mną spotkać. Wtedy na pewno zdążę zauważyć wiadomość przed terminem spotkania. Czas na odbiór nagrody macie do 29 kwietnia do godziny 00.00.
Wiktoria ;3

Wykreślanka: nicki #2

Hej ^^ Było osiem głosów na to, żeby odpadł nick numer dwa, dziewięć na to, żeby odpadł nick numer trzy, na to, żeby odpadł nick numer jeden nie było żadnego głosu.

















Który nick ma odpaść teraz?

Wiktoria ;3

Tworzenie paszportu #12

Cześć :) Wybraliście poziom dla Negatywnej. Będzie miała 25 level.
















Ile image'u ma mieć Negatywna? Decyzja należy do Was.









Piszcie numery w komentarzach.
Wiktoria ^^

Zabawa w Kółko i Krzyżyk # 4 - Zakończenie

Hey.
Chcieliście ósemkę, to ją macie ;p.


Ja sobie postawię na 1 i ... Wygrałam. xd. Dyplomu sobie nie będę robić. ;p.

Kiedyś oglądałam sobie Besty i patrzcie co znalazłam ^^ :  http://besty.pl/962754 .  Tak, wiem. Monika pisała życzenia i Wiktoria też, ale to jest takie fajne, że nie mogłam się oprzeć xd. Kurczaczek *u* .

Arbuuz ;33.

niedziela, 20 kwietnia 2014

Wesołych Świąt Wielkiej Nocy!

























Życzę Wam wszystkim, czytelnikom tego bloga zdrowych, pogodnych świąt Wielkiej Nocy.
Smacznego święconego jajka oraz mokrego lanego :) Życzenia troszkę spóźnione, ale szczere. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

Wiktoria c;

Wesołych Świąt ! xD

Siemka ! ;D
W imieniu naszych Adminów Zwariowanej Awatarii chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia dla wszystkich naszych kochanych czytelników i fanów ! ^^ 

Mazurka pysznego, baby lukrowanej,

Kurczaka żółtego, w dyngusa głowy polewanej.

Zajączka hojnego, święconki obfitej,

Baranka cukrowego i zabawy przy stole należytej!

Takie tam .. krótkie życzonka, wiem. xd Ale szczere. :D A intencje są najważniejsze xD
I jeszcze wybaczcie, że tak późno, ale po prostu ostatnio mniej siedzę na blogu i tak jakoś. ;-; Ehh.. tak wyszło. c;

No to jeszcze raz wesołych . ! ;* xd

Monika c;