sobota, 4 czerwca 2016

Gwiazdy tygodnia #14

Witajcie!
Znowu trochę mnie tutaj nie było, za co jak zwykle przepraszam... miałam chwilowe problemy i musiałam dużo przemyśleć, ale teraz wszystko się już chyba unormowało. Bloga prawdopodobnie czekają małe zmiany, a w tym comiesięczny nowy nagłówek - już niedługo. Tymczasem przychodzę do Was z postem, który planowany był na wczoraj, ale wyszło jak wyszło. :P

Artbook tygodnia:


Teraz dla odmiany, wybrałam obrazek przedstawiający dwie postacie - śmiało możemy zasugerować, iż jest to para ^^ Wykonanie jak zwykle jest cudowne, tak jak sam pomysł. Podziwiam! 

Look tygodnia:


Dosyć zimna kolorystyka, jak na ocieplający się u nas klimat :D Tak czy owak, bardzo podoba mi się ubiór zaprezentowany przez Letty. Podrzuciła też świetny pomysł na wykorzystanie granatowych butów, które nieczęsto spotyka się u awatarów. 


Film tygodnia:



Rosyjskie filmiki wciągają...! Nie ma się co dziwić, bo z takim montażem, aż miło się ogląda. :))

Get scared.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz