środa, 16 marca 2016

Warto wiedzieć #7 - Jaka z początku wydaje się być Awataria?



Dzień doberek!
Dzisiaj temat, który z lekka odbiega od sensu serii, ale uważam, że idealnie pasuje. Tak, tak. Jestem dziwna! Ale mniejsza z tym, przecież mimo wszystko mogę to opisać. Bo kto mi zabroni?


Zdjęcia, które wyskoczą nam zanim zagramy w grę, są przekonujące. Nawet bardzo...


Mi to się podoba! Haha, oczywiście - takich osób po prostu w Awatarii NIE MA. Szkoda, bo taka ilość złotych monet bardzo by mi pasowała... No cóż. Swoją drogą - fajna łazienka. Sptozcie, gdzie znajduje się okienko z vip'em. Gra trochę się zmieniła od początku...


Vip, który ma czwarty poziom. Nigdy, ale to nigdy takiej osoby nie widziałam. A Wy? Sypialnia już tak bardzo mi się nie podoba. Łóżko jest spoko, ale reszta tak jakoś.. nie w moim stylu. :/
Stylówka diablicy jest zaskakująca. Niestety, nie wiem kiedy zostały zrobione zdjęcia, ale musiało tom być chyba w okolicach Halloween. No, nie wiem.
Bardzo chciałabym powitać na blogu Agatę, powodzenia!

A Wy, dlaczego właśnie zaczeliście grać w Awatarię? Przez zdjęcia? A może po prostu?

Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz