środa, 30 marca 2016

Ołówkowe refleksje #9

Cześć :)
Tym razem ja postanowiłam spróbować coś narysować. Już na samym wstępie uprzedzam, że nie mam i nigdy nie miałam zdolności plastycznych. Wiem, że moje rysunki są kiepskie, ale próbowałam. Ja po prostu nie mam ręki do rysowania. Chciałam jednak spróbować, a efekty zobaczycie poniżej. Proszę jedynie o wyrozumiałość.


Po lewej mamy najzwyklejszy w świecie kok, a po bokach upięte tzw. niesforne kosmyki włosów. Po prawej są tradycyjne dwa kucyki, których moim zdaniem na Awatarii brakuje.


Tu jest w sumie prosty kucyk, ale zrobiony nieco wyżej i tak ładnie "zwisający" z boku. Oczywiście obok są luźno rozpuszczone kosmyki. Bardzo mi się podoba coś takiego, że ogólnie włosy są spięte, ale gdzieś z przodu kilka wystaje. 

Takich fryzur na Awatarii nie spotkałam, jeśli są to mnie poprawcie. No i jak mówiłam rysunki nie są idealne, ale się starałam.

Agata (Ania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz