piątek, 11 marca 2016

Top model - najczęstsze kategorie i propozycje stylizacji #1

Cześć!
Dzisiaj jest piątek, co zapewne cieszy niejednego z Was. Z racji tego mogę spokojnie i bez pośpiechu napisać pierwszy post z nowej serii, którą wprowadzam.
W tej serii będę umieszczać najczęściej występujące kategorie w konkursach typu top model lub miss. Na mojej modelce (która jest po prostu nowo stworzonym przeze mnie kontem) będę pokazywać po dwie proponowane przeze mnie stylizacje w danej kategorii - jedna składająca się z ubrań zakupionych wyłącznie za srebro, a druga za złoto. Będą pojawiać się wersje dla dziewczyn i dla chłopaków. Najpierw jednak w kilku pierwszych notkach chcę pokazać stroje dziewczęce.
Oczywiście rozumiem, że komuś owe stylizacje mogą się nie spodobać, robię to wszystko na podstawie przede wszystkim obserwacji tego typu zabaw w grze, ale i również nieco mojego gustu.
Po stronie lewej znajdują się stroje za srebro, natomiast po prawej za złoto. Chyba wyjaśniłam już wszystko, co istotne, przejdźmy zatem do kilku pierwszych kategorii wraz z propozycjami.

1. Strój codzienny 
                                        
2. Strój na randkę
          
                           

                              
3. Strój na lato
              
             
        

4. Strój na zimę
                                                                                
5. Strój na swój ślub
            
                                          


                       


Na dzisiaj to tyle, ale już niedługo pojawi się kolejne 5 kategorii wraz z przykładowymi stylizacjami. Mam nadzieję, że w miarę Wam się podobają, jeśli nie to cóż, o gustach się nie dyskutuje. ;) 
Trzymajcie się, niedługo znów coś napiszę.

Agata (Ania).

                               



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz