środa, 16 marca 2016

Wiosenny staw

Wiosenny staw? Tak! Nowa kampania już jest w grze!
Dosłownie kilka minut temu (mamy teraz 13:55) zostałam wyrzucona z gry. Aplikacja czasowo niedostępna... - bardzo dobrze nam znane słowa. Nasi sąsiedzi z Rosji już jakiś czas temu dostali taką kampanię, ale kompletnie nie przyszło mi do głowy, że i my otrzymamy ją już dziś!


Jeszcze pytacie?! No jasne, tworzymy!

(kliknij, aby powiększyć)

Już się zachwycałam tym pięknym pokojem, ale muszę to zrobić jeszcze raz... cudo! ♥ Lokacja jest olśniewająca - mroczny, a jednocześnie magiczny, oświetlony las. Coś pięknego! 


Tytułowe "Święto wiosny i słońca" dzieli się na cztery poszczególne etapy, w których pomóc muszą nam nasi znajomi - sprzątając. Dzięki temu, możemy zdobyć ciekawe upominki! 


1. etap - Strój kąpielowy "Wiosenny staw"
2. etap - Staw z kwiatami
3. etap - Staw z czystą wodą 
4. etap - Duch stawu

Czyli... aby zdobyć strój, wystarczy nam pomoc 30 znajomych! Nie jest tak źle, bo reszta nagród (prawdopodobnie) tyczy się wyglądu pokoju. Pewności nie mam jedynie co do ostatniej nagrody, ale mniejsza o to, bo zapewne i tak tam nie dotrę D:


A co to za czary? Tutaj możemy zobaczyć ile osób już nam pomogło - przydatne! 

To jak? Do dzieła!
Piszcie jak podoba się wam nowa kampania, jak wam idzie i w ogóle. Jak oceniacie ten cudowny (według mnie) pokój? :D 

Pozdrawiam,
Get scared

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz