środa, 30 marca 2016

Dyplomy za rebus + Urlop

Hej!
Jak tam po powrocie do rzeczywistości? U mnie nie najgorzej. Mam dla Was dyplomy za rebus. a oto one:




Zwycięzcom gratuluję i mam nadzieję, że dyplomy się podobają :3

No dobrze, teraz sprawa urlopu. Postanowiłam zrobić sobie przerwę na czas bliżej nieokreślony. Spokojnie, nie będzie to trwało specjalnie długo. Chcę tylko uporządkować pewne sprawy, które nie dają mi spokoju. Oczywiście nie będę próżnować i będę robić różne projekty do Ołówkowych Refleksji, także możecie spodziewać się lawiny szkiców po moim powrocie. :D Planuję także jakiś konkurs, ale nie wiem czy wyrobię się jeszcze w kwietniu. Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali i nie przeklniecie mnie za niepisanie. Po prostu mam teraz trudny okres. Jednym słowem - wszystko wali mi się na głowę i zwyczajnie chce zwolnić tempo. Jestem pewna, że mnie rozumiecie, bo mam do czynienia z młodzieżą w moim wieku. Na pewno macie takie chwile, że żyć Wam się odechciewa, bo jesteście tak ''przytłoczeni'' różnymi sprawami. No dobrze, nie będę się dłużej rozpisywać, gdyż wiadomo o co chodzi.

Widzimy się po mojej przerwie,
Avis

*Dopatrzyłam się małego defektu w dyplomach - brak w nich polskich znaków. Taka czcionka, cóż poradzić, haha :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz