środa, 16 marca 2016

Informacje...

Cześć :)
Ten post będzie bardzo krótki. Chcę Was przeprosić za to, że dzisiaj nie napisałam niczego nowego, ale miałam tak ciężki dzień, że zaraz idę po prostu spać, bo jestem zmęczona i mam dosyć. Jutro mam za to lepszy dzień i z tej okazji na pewno pojawi się więcej notek.
Chcę także podziękować Monice za to, że mnie doceniła i dała mi szansę.
Dziękuję też za to, że jesteście i czytacie, nawet jeśli nie wszystko, co piszę przypada Wam do gustu. Bardzo się cieszę, że wszystko tak się ułożyło.

Raz jeszcze przepraszam za dzisiaj, obiecuję się poprawić i lepiej zorganizować c:

PRZYPOMINAM osobom, które wygrały nagrody w loterii o zgłoszenie się po ich odbiór. Jeśli chcesz odebrać nagrodę zostaw wiadomość na moim profilu na nk    << KLIK >> zawierającą Twój nick oraz numerek, który znajdziesz na opublikowanej liście << KLIK >>. Kto nie zgłosi się po nagrodę zwyczajnie jej nie otrzyma.

Trzymajcie się, udanego końca tygodnia!

Agata (Ania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz