piątek, 18 marca 2016

Urlop

Dzień dobry, po mojej dłuższej nieobecności...tak, dobrze widzicie tytuł, bardzo długo myślałam nad tym postem, ale w końcu doszłam do wniosku, że takie przeciąganie i tak niczego nie zmieni, więc biorę miesięczny (może krótszy) urlop od gry oraz bloga. 
Powód? Po prostu, do gry jakoś niezbyt mnie ciągnie, z dnia na dzień staje się ona dla mnie coraz to nudniejsza i monotonniejsza, a z tym wiąże się także brak postów z mojej strony, więc pomyślałam, że taki odpoczynek dobrze mi zrobi. Naładuje baterie i wrócę z nowymi pomysłami i determinacją +100. Obiecuję, że jak wrócę to z mojej strony będzie multum nowych serii i wyzwań, które staną przed Wami.
Postanowiłam, że do tego czasu wszystkie moje dotychczasowe serie przejmie Monika, jeżeli tylko się zgodzi, oczywiście blog będę śledziła na bieżąco i jeżeli ktoś coś wygra, to ja wejdę na grę i dam mu nagrodę, nie Monika.
A teraz informacja do "Shopping Queen"
Nie otrzymałam praktycznie od połowy z Was stylizacji, bardzo się zawiodłam! A tak poza tym, czy Wy czytałyście regulamin? W poście z regulaminem jest jasno zawarte, że na Waszych stylizacjach musi być widoczny z Wasz nick! A tym czasem jest może u trzech, czterech osób. I teraz prośba do wszystkich uczestników: WYŚLIJCIE PONOWNIE SWOJE PRACE Z PODPISAMI NA E-MAIL MONIKI LUB JEJ NK (DOTYCZY TO TAKŻE OSÓB, KTÓRE WCZEŚNIEJ WYSŁAŁY MI SWOJE PRACE DO MNIE).

Pora już kończyć. Jeszcze tutaj zawitam i tak jak obiecałam zasypię Was lawiną nowych postów :).
Do zobaczenia!
//Anarchistka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz