czwartek, 10 marca 2016

Powitanie - kim jestem w Awatarii?

Cześć wszystkim :)
Zapewne zastanawiacie się kim jestem...no więc już wyjaśniam!
Mam na imię Agata, jestem sympatyczną (no, tak myślę) piętnastolatką, która uwielbia książki, język angielski, muzykę i oczywiście Awatarię! Udało mi się dostać na okres próbny i niezmiernie się z tego powodu cieszę, uwielbiam blogować, pisanie jest tym, co niewątpliwie lubię robić. Moja próba trwać będzie do poniedziałku.
Na Awatarii nazwałam siebie Anią, co niestety wynikło z tego, że gdy zaczynałam grać niezmiernie podobało mi się to imię. Teraz nie przepadam za tym imieniem, wydaje mi się zbyt proste, no więc niedługo planuję zmianę, prawdopodobnie zostanę Katią. W każdym razie na pewno nie nazwę siebie realnym imieniem.
W Awatarię gram od 2013 roku (o ile dobrze pamiętam), od zawsze też jestem zafascynowana tą grą. Wprawdzie miałam kilkumiesięczną przerwę w 2014, ale myślę, że nie ma to znaczenia.
Nie będę za dużo opowiadać o sobie, bo nie planuję zanudzać czytelników, jeśli chcecie coś wiedzieć to z pewnością zapytacie. ;)
Poniżej znajduje się mój aktualny paszport, który ciągle się zmienia, no ale cóż :D



Nie wiem jak długo będę tutaj z Wami, ale liczę, że jak najdłużej. Trzymajcie się i już niebawem napiszę coś konkretniejszego, pozdrawiam! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz