czwartek, 10 marca 2016

Śmiechu i miana dziwadła warte... #1

Witajcie!
Z tej strony znowu ja. Chcę przedstawić Wam nową serię, na którą wpadłam dosłownie nieco ponad godzinkę temu. Założycielka aprobuje mój pomysł, no więc zaczynam.
W tej serii będę umieszczać Wam przeróżne śmieszne lub dziwne rzeczy, które napotkam w czasie gry. Może to być wszystko, czyli np. wypowiedzi awatarów, wydarzenia, stroje, cokolwiek.
Zaczynajmy ;)






No cóż...nienawidzę, gdy ktoś udający dziecko na Awatarii pisze tego typu bzdury. Rozumiem zabawę w dzieci i tak dalej, ale udawane seplenienie to już przesada. Jak dla mnie śmiechu warte zdecydowanie. ;)


Co tu dużo mówić - idź Oliwia lepiej! XD


Uważam, że wygląd panny powyżej jest dość...nietypowy.


Tutaj nie mam pojęcia o co chodzi, ale wyszło dość zabawnie. :) 


Udało mi się wyłapać koleżankę, którą chyba nieco impreza poniosła, nie wspominając o absurdalnym stroju.

Na dzisiaj to tyle, możliwie jak najszybciej postaram się dodać kolejną porcję śmiechów i dziwadeł. Dzisiaj zdecydowanie więcej było tych bardziej do pośmiania się, no ale cóż, zależy jak akurat wyjdzie. 
Trzymajcie się ciepło, już wkrótce znów się odezwę! :)

Agata (Ania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz