sobota, 12 marca 2016

Pośmiejmy się #2

Cześć :)
Publikuję kolejny post z tej serii, która jak zapewne zauważyliście zmieniła nieco swoją nazwę. Uznałam, że rzeczywiście poprzedni tytuł był trochę źle dobrany i mógł zostać odebrany negatywnie, a zapewniam, że kompletnie nie o to mi chodziło. Jest szansa, że powstanie osobna seria, która nawiąże bardziej do tego, co miałam wtedy na myśli. Tymczasem tutaj pojawiać się będą rzeczy tylko i wyłącznie śmieszne, absurdalne.

Jedynym nasuwającym mi się komentarzem jest: ???

Tutaj podobnie jak wyżej^






Powyżej osoby udające dzieci, mówiłam już, co o tym myślę. Dla mnie zawsze to będzie zabawne. Nie można nawet zrozumieć co mają na myśli te osoby.

??

Jak już mówiłam najczęściej nie można zrozumieć co taka osoba ma na myśli...

Na teraz to tyle, za jakiś czas pewnie dodam kolejny post z tej serii, a w między czasie zapewne napiszę mnóstwo innych rzeczy.
Trzymajcie się ciepło!

Agata (Ania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz