poniedziałek, 28 marca 2016

Awawizja - zapisy (New!)

Na pewno kiedyś spotkaliście się z Eurowizją, prawda? Właśnie ten międzynarodowy konkurs zainspirował mnie do stworzenia czegoś takiego tylko, że w tym wydaniu uczestnicy nie będą śpiewać na Awatarii, bo się nie da rzecz jasna xd, tylko wykonywać polecenia zawarte w poszczególnych rundach serii! I w tym momencie zapraszam wszystkich czytelników do zapisania się do naszej Awawizji, śpieszcie się, bo kto pierwszy ten lepszy! Do zabawy zaproszę tylko pierwsze dziesięć osób! Apeluję tylko oto aby zgłaszały się osoby, które mają zamiar brać czynny udział w serii.
Po tym krótkim wstępie możemy poznać poszczególne etapy, jakie zaplanowałam dla naszych uczestników.
Zabawa podzielona jest na cztery rundy, w skład których wchodzą:
  • Wiedza o Awatarii: podczas tej rundy uczestnicy będą musieli wykazać się swoją wiedzą na temat gry. Każdemu z nich zadam po pięć pytań, na które w czasie 15 sekund (na jedno pytanie) będą musieli podać prawidłową odpowiedź, za każdą poprawną uczestnik otrzyma 1 punkt.
  • Stylizacje na kolacje: w tej części uczestnicy będą mieli za zadanie wykonanie jak najpiękniejszej, ich zdaniem stylizacji na kolację. Maksymalnie uzyskać będzie można 5 punktów. (punkty przyznaję ja).
  • Grafika: zadanie polegało będzie na stworzeniu grafiki na określony przeze mnie temat. Każdy uczestnik otrzyma maksymalnie 5 punktów. (punkty przyznaję ja).
  • Urządzanie wnętrz: uczestnicy wykonują dekorację wybranego przeze mnie pomieszczenia np. sypialni, w tej rundzie maksymalnie można zdobyć 10 punktów. (punkty przyznaję ja).
Po ukończeniu wszystkich rund, zwycięzca otrzymuje: status V.I.P. na 10 dni, specjalny dyplom oraz wywiad na blog.

Mam nadzieję, że znajdą się jacyś chętni, ponieważ bardzo długo głowiłam się nad tą serią. Nie pozostaje mi nic innego niż życzyć Wam szybkiego zapisania się, ponieważ jak mówiłam zaproszę do gry tylko dziesięć osób!



//Anarchistka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz