poniedziałek, 28 marca 2016

Z nielubianego stwórzmy coś fajnego #1

Cześć :)
Jak się "w praniu" okazało takową serię ma już Nadymka na swoim blogu Awataria na językach. Udało mi się jednak z nią dogadać i mogę takową serię prowadzić także u nas. Sprawdźcie koniecznie jak to wygląda w wykonaniu ekipy Awatarii na językach. :)
Okej, teraz wyjaśniam na czym ta cała seria polega. Otóż wybieram jakieś ubranie, które mi się zwyczajnie nie podoba i próbuję z nim stworzyć fajną, ładną stylizację, tak żeby ten nieciekawy ciuch prezentował się w moich oczach nieco lepiej. Oczywiście tylko na początku sama wybrałam ubranie, teraz już proszę Was o pisanie w komentarzach, których ubrań nie lubicie, a ja postaram się przygotować z podanym ciuchem ciekawy strój. Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale to wytłumaczyłam. Mnie osobiście ten pomysł się strasznie spodobał, także mam nadzieję, że i Wy go przyjmiecie. Seria ma na razie nazwę tymczasową, nie jestem pewna czy się przyjęła na stałe, ale na lepszą na chwilę obecną nie mam pomysłu.
Okej, dosyć gadania. Pora przejść do pierwszego nielubianego przeze mnie ubrania. Uznałam, że na pierwszy ogień pójdzie pewien top, który naprawdę nie przypadł mi do gustu.


Ciężko było mi cokolwiek z nim stworzyć, ale starałam się, a poniżej widać efekty.


Cennik:
Bluzka - 12G
Różowe szorty - 11G
Sandały - 55G + VIP
Spinka - 23G
Naszyjnik - 16G
Kolczyki - 20G
Bransoletka - 11G
Razem: 148G + VIP

Na drugi ogień poszły dżinsowe spodnie, które nie wpasowały się w moje gusta.


Stworzyłam z nimi coś takiego:


Cennik:
Dżinsy - 60G + VIP
Top - 28G
Pantofelki - 14G
Wisiorek - 12G
Kolczyki - 15G + VIP
Diadem - 55G + VIP
Tatuaż - 39G
Razem: 223G + VIP

Na pierwszy raz myślę, że tyle wystarczy. Prawdę mówiąc uważam, że tak średnio poradziłam sobie z tym zadaniem, następnym razem postaram się bardziej. Podawajcie proszę w komentarzach ubrania, które Wam się nie podobają, a ja spróbuję coś z nimi stworzyć już w kolejnym poście. 

PRZYPOMINAM osobom, które wygrały nagrody w loterii (pamięta ktoś jeszcze o loterii?) o zgłoszenie się po ich odbiór. Jeśli chcesz odebrać nagrodę zostaw wiadomość na moim profilu na nk    << KLIK >> zawierającą Twój nick oraz numerek, który znajdziesz na opublikowanej liście << KLIK >>. Kto nie zgłosi się po nagrodę zwyczajnie jej nie otrzyma. Wyczekuję na Was już długo i postanowiłam wyznaczyć ostateczny termin - 18 kwietnia. Po tym dniu nagrody po prostu przepadną. Nie będę czekać w nieskończoność. 

Pozdrawiam serdecznie :)

Agata (Ania).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz