czwartek, 24 marca 2016

Porada modowa + informacja...

Cześć, hejka.
Przygotowałam dla Was poradę, tym razem bez butów 'punk'. Szczerze, to ja je po prostu lubię, bo jakoś pasują mi do wszystkiego. No a czarny (i czerwony!) to mój ulubiony kolor, więc pewnie dobrze mnie rozumiecie. Ale i ja Was rozumiem, bo wszędzie tylko te buty. :D
Tak, tak. Nie krzyczcie na mnie za buty. Ale przynajmniej są inne! (y)
Fakt jest taki, że w mojej szafie nie ma ogromu ubrań (gram od niecałego roku z przerwą), ale zawsze da się coś 'wyskrobać'. A najlepsze jest to, że gdyby zdjąć kilka rzeczy, porada nadawałaby się do rzeczywistego świata, hah.

Czekaj, czekaj, czekaj. W tytule podana jest informacja... co to ma znaczyć? Ostatnio może moje posty Wam się nie podobają. Ja kompletnie nie wiem jak mam pisać. Fakt, że z polskiego orłem nie jestem, ale ta piątka na koniec to zawsze coś. Może.. byście mi doradzili, co mam robić? Jak mam pisać, co nie podoba się Wam w moich postach. Hejterzy mają pole do popisu! A ja postaram się na wszystkie komentarze odpowiedzieć. I piszcie z kont, albo przynajmniej się podpisujcie. :3

To chyba na tyle.

Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz