piątek, 25 marca 2016

Wiosenne metamorfozy

Hej!
Mamy już wiosnę, Wielkanoc tuż, tuż. Wiadomo, że w to najważniejsze święto w roku trzeba się ładnie ubrać. Dlatego dziś pokażę Wam parę metamorfoz w świątecznym i wiosennym stylu. :D

1. ,,Słonecznikowa Pani Wiosna'' 


Ta dam! Powiem Wam,  że nie wiedziałam do końca co to takiego ma być. Nie miałam zwyczajnie pomysłu na przerobienie tego minitopu. A jednak postanowiłam zaryzykować i powstało to. Długa, zwiewna sukienka (fason typoow letni) jasnozielonego koloru, przepasana pod samym biustem szmaragdowym pasem. Bardzo prosta, delikatna. Długo zastanawiałam się co do niej dodać, żeby nie była taka.. nudna (?). Mój wybór padł na.. żółte słoneczniki! (znów wracamy do lata). Postanowiłam dodać je tylko przy pasku i zrobić z nich wianuszek. :D Natomiast w ręce nasza Pani Wiosna trzyma bukiet  eee... innych żółtych kwiatów XD. Powiem Wam, że wygląda to całkiem nieźle. Nie jest tu nic przesadzone, nie jest też jakoś strasznie ubogo. Jednym słowem - jest ok :D


2. ,,Fioletowa niczym krokus''



Fioletowa niczym krokus.. Krokusy to akurat wiosenne kwiaty - tu się zgadza, haha. No dobrze. Z Fioletowej sukienki usunęłam bufiaste rękawki i lekko ją wygładziłam. 'Zasiałam' także na niej białe kwiatki, z których również 'uplotłam' wianek. Całość prezentuje się prześlicznie! Bardzo podoba mi się ten komplet. :3

3. ,,Niezapominajka''


Teraz trochę niebieskiego :D Do białej bluzki z bufiastymi rękawkami dorobiłam niebieską spódniczkę (wyszła mi okropna ;-;). Oczywiście na bluzce nie zabrakło tytułowej niezapominajki. Moja awatarka ma również wianek z tych uroczych kwiatów, a w dłoni dumnie dzierży z nich bukiet. 

Szczerze mówiąc najbardziej podoba mi się drugi komplet, jednak reszta też jest całkiem, całkiem :D A Wam który komplet podoba się najbardziej? 

Widzimy się w następnym poście!

Avis 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz