niedziela, 10 kwietnia 2016

Informacja

Cześć.
Wiem, że od kilku dni nie pojawił się żaden post z mojej strony, aczkolwiek to z racji faktu, że rozpoczęłam proces ogarniania ocen, tak żeby mieć mniej pracy w czerwcu i powoli przygotowywać się do wakacyjnego odpoczynku. Nie mniej jednak z racji weekendu mam teraz czas i pracuję właśnie nad notkami na cały tydzień, także coś na pewno się pojawi. Stworzyłam ten post głównie po to, aby Wam przekazać, że jestem i o wszystkim pamiętam, ale potrzebuję jeszcze trochę czasu na dopracowanie postów. Dodatkowo poniżej znajduje się informacja dla osób, które brały udział w loterii. Zakończyła się ona strasznie dawno i chciałabym zamknąć już ten temat, a więc
PRZYPOMINAM osobom, które wygrały nagrody w loterii o zgłoszenie się po ich odbiór. Jeśli chcesz odebrać nagrodę zostaw wiadomość na moim profilu na nk    << KLIK >> zawierającą Twój nick oraz numerek, który znajdziesz na opublikowanej liście << KLIK >>. Kto nie zgłosi się po nagrodę zwyczajnie jej nie otrzyma. Wyczekuję na Was już długo i postanowiłam wyznaczyć ostateczny termin - 18 kwietnia. Po tym dniu nagrody po prostu przepadną. Nie będę czekać w nieskończoność.
Macie więc czas wyznaczony, a ja przypominam o tym po raz ostatni. Myślę, że kto naprawdę chce swoją nagrodę już ją otrzymał albo w najbliższym czasie się zgłosi. Jeśli nie to trudno, ja informowałam.

Nic więcej nie mogę rzec jak tylko do zobaczenia w kolejnych, konkretnych już postach. Pozdrowienia dla Was wszystkich :)

Agata (Ania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz