poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Aranżacje wnętrz #8 - Sypialnia

Cześć :)
Przybywam dzisiaj z propozycjami urządzenia sypialni. W końcu miejsce, w którym śpimy ma jednak wpływ na jakość naszego snu, należy więc zadbać, aby pokój do spania był odpowiednio umeblowany. Przyjrzyjmy się zatem temu, co przygotowałam.

Właścicielką pierwszej sypialni jest Mayorka.


Bardzo spodobała mi się ta sypialnia. Ciekawe połączenie mebli o jasnych, delikatnych barwach z tymi ciemnymi, nieco mrocznymi drzwiami. Jedyne, co bym usunęła to drewno stojące przed kominkiem, ale to tylko taki drobny szczegół. Całość ogólnie trafiła w mój gust.

Druga sypialnia należy natomiast do mnie za co zapewne zostanę zjechana w komentarzach, przyznam, że uwielbiam urządzać mieszkanie :D


Tutaj postawiłam na minimalizm, delikatność i prostotę. Oznacza to, że nie chciałam szaleć za bardzo, zależało mi, aby było prosto, a gustownie i klimatycznie. Niezbyt skromnie mówiąc uważam, że mi się udało i po raz pierwszy jestem naprawdę zadowolona z efektów, a od dawna próbowałam ogarnąć moją sypialnię. Zastanawiałam się nad usunięciem dywanika, ale wtedy byłoby jakoś tak pusto.

Jest jakieś pomieszczenie, z urządzeniem którego macie problem? Dajcie znać, ja kocham urządzać wnętrza i z chęcią pomogę!

Agata (Ania).

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie jakby nie patrzeć to można zrobić mini wizualizację naszej sypialni. U mnie ostatnio był remont i teraz mam nową sypialnie. W sumie dokupiłem tylko łózko z senpo i na dobrą sprawę mogę z niej znów korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. można sobie taki programik wykorzystać do aranżacji przyszłego wnętrza i może nawet wykorzystam ten pomysł :) z mężem myślimy o zakupie mieszkania we Wrocławiu https://vantage-sa.pl/mieszkania-na-sprzedaz-we-wroclawiu/ też szukam teraz wszelkich inspiracji dotyczących urządzania wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się tak pobawić można rózne rzeczy stworzyć i zobaczyć jak by to wyglądało a potem hop do sklepu www.new-hever.pl i już zmieniać na żywo swoje wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to duża przyjemność aranżować własne wnętrza. Mi coś takiego sprawia dużo radości. Cieszę się niezmiernie, że kominek będę mieć u siebie. Na https://ignif.com/wklady-kominkowe/ wiem, że mogę zamówić wkład kominkowy, drzwiczki i inne potrzebne elementy. Akurat ta firma jeśli chodzi o kominki to wysoka półka jeśli chodzi o jakość, a ceny przy tym atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń