czwartek, 14 kwietnia 2016

Porada modowa! :)

Cześć!
Mam dziś dla Was jedną poradę modową i mały bonus, czyli poradnik stylu. Może na początek zaprezentuję poradę, w końcu trzeba od czegoś zacząć c:
Porada jest wiosenna, ale widząc pogodę za oknem trochę się rozkojarzyłam. Niech każdy interpretuje je po swojemu! #takierzeczytylkouizy

1. Sunny Girl
Cennik:
Bluzka - 29 G
Spódniczka - 17 G
Rajstopy - 6 G
Buty - 21 G
Opaska - 15 G + VIP
Spinka - 17 G
Razem: 105 G + VIP
Wyszło nieco drogo, ale za to jest ładnie. Mam zakupione już niektóre przedmioty, więc cena może być troszkę inna. oj tam zgadza się








2. Poradnik dobrego ubierania się w Awatarii:
  1. Nie zakładaj wszystkich ubrań w jednakowym kolorze lub wszystkich z jednego kompletu. Poeksperymentuj, na pewno będzie wyglądać to lepiej!
  2. Staraj się unikać często noszonych części garderoby. Owszem, można ubrać czasem buty z kolekcji 'punk', ale nie do każdej stylizacji.
  3. Ubieraj się adekwatnie do pory roku, nawet w grze. Przecież nie ubierzesz kurtki zimowej w letni dzień, takie #szaleństwo
  4. Uważam, że kardigan połączony z rękawicami 'punk' brzydko wygląda. Ej! Tylko ja tak myślę, ale ostatnio zauważyłam, że coraz więcej awatarek się tak nosi.
  5. Nie nakładaj na siebie zbyt wielu ubrań. Pamiętaj, że co za dużo, to niezdrowo.
Bardzo proszę o zrozumienie, bo przed chwilą tak sobie pomyślałam o tym poradniku i o tym, że jedna stylizacja to za mało. Ehh, te moje pomysły xD

Podoba Wam się porada z takim bonusem?

Rosalie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz