środa, 20 kwietnia 2016

Metamorfoza :)

Dzień doberek! :D
Dziś postanowiłam zabrać się za pierwszą metamorfozę w moim wydaniu. Była to kiedyś seria, którą najbardziej lubiłam czytać. Lub po prostu oglądać efekty metamorfozy.

Zdecydowałam, że zabiorę się za różową bluzkę. Nie jestem pewna, czy nie pojawiła się ona wcześniej, ale mimo to ją przerobiłam.



Dobra, tak to ona wygląda w grze. Zobaczmy efekty mojej pracy. Uwaga, uwaga - to moja pierwsza przeróbka! #zaciesz



Tadam! Może nie jest profesjonalna, ale musiałam od czegoś zacząć. Przy następnych przeróbkach bardziej się postaram! Z bluzki powstała sukienka, przyznam, że miałam nieco ambitniejsze plany, ale zdecydowałam, że w sumie i tak nic z tego nie wyjdzie. Sukienka nawet mi się podoba gdy przymrużam oczy.






No to co? Chociaż trochę się Wam podoba?

Rosalie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz