wtorek, 5 kwietnia 2016

Z nielubianego stwórzmy coś fajnego #2

Cześć :)
Przypominam tylko, że tą samą serię możecie zobaczyć w wykonaniu ekipy bloga Awataria na językach. :)
Tymczasem ja otrzymałam od czytelniczki propozycję dwóch nielubianych ubrań, które mogłabym spróbować ukazać w innym świetle. No i tak właśnie zrobiłam! Efekty możecie zobaczyć poniżej.


Stworzyłam coś takiego:
Cennik:
Koszula - 10G
Kurtka - 8G
Spodnie - 17G
Pantofelki - 14G
Kolczyki - 145S
Diadem - 21G
Razem: 145S + 70G

Przyznam, że nie wyszło mi najlepiej. Ciężko było stworzyć cokolwiek innego, po prostu musiałam jakoś chociaż częściowo zasłonić tą koszulę.


Wyszło tak:
Cennik:
Dżinsy - 11G
Marynarka - 35G
Pantofle - 44G + VIP
Kolczyki - 20G
Razem: 110G + VIP

Tutaj także nie wyszło superowo. Planowałam dodać do tej marynarki szmaragdowe dżinsy, ale koniec końców uznałam, że to w sumie byłoby za proste, więc musiałam dać coś innego. Generalnie dzisiejsze stroje są raczej ciemniejsze, nie miałam pomysłu na dodanie większej ilości kolorów. 
Jeżeli macie jakieś nielubiane ubranie, które chcielibyście zobaczyć w innym świetle, przedstawione moim okiem to piszcie w komentarzu, chętnie przyjmę każdą propozycję. 

Agata (Ania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz