sobota, 9 kwietnia 2016

Słowa klucze #1

Cześć :)
Wpadłam na dość ciekawy pomysł, który także zaaprobowała Monika, więc z radością urzeczywistniam moją wizję. Będzie to seria zabaw opierająca się na poniższych zasadach:

  • Ja podaję Wam w poście kilka słów nie związanych z Awatarią. Waszym zadaniem jest ułożenie historyjki, opowiadania, wiersza, czegokolwiek związanego z grą, ale tak, aby użyć wszystkich wybranych przeze mnie słów. 
  • Długość tekstu jest dowolna.
  • Można fantazjować, wymyślać, kombinować. Macie pełne pole do popisu. 
  • Wasze dzieła wysyłacie mi mailowo lub w wiadomości na nk (wszystko podane na końcu posta)
  • Autorzy trzech najciekawszych tekstów otrzymają nagrody niespodzianki. 
  • Pracę wysłać może dowolna ilość osób.
  • Wysyłając pracę automatycznie zgadzacie się na publikację jej w poście podsumowującym zabawę.
  • W każdej edycji gry ilość słów kluczowych będzie inna.
  • Dopuszczalne są zmienione formy wyrazów (np. podano słowo torba, ale można napisać torebka, podano zielony, ale można zielona, zielone, zielono itd.)
  • Niedopuszczalne są za to żadne synonimy. 
  • Praca nie zawierająca wszystkich słów kluczowych ma szansę wygrać tylko jeśli żaden uczestnik nie nadeśle pracy ze wszystkimi słowami. Pierwszeństwo mają zawsze prace ze wszystkimi słowami i spośród nich będę wybierać najpierw. 
  • Pisząc maila/wiadomość koniecznie podajcie także swój nick z Awatarii. 
Jest to pierwsza edycja tej zabawy, zobaczymy ile będzie prac i jak się to ogólnie przyjmie.

Słowa klucze do pierwszej edycji tej zabawy to: kwiat, słońce, kapelusz, książka.
Termin wysyłania prac: 23 kwietnia 2016. 

Prace można wysyłać mailowo na adres  agata612xx@gmail.com lub na moje nk
 >> KLIK <<

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam powodzenia i mam nadzieję, że chętnie spróbujecie :)

Agata (Ania).


7 komentarzy:

  1. Akurat jeśli chodzi o słowa kluczowe to one bardzo przydają się w przypadku pozycjonowania stron. Ja również ostatnio nauczyłem się renderować stronę wwwhttps://www.zgred.pl/blog/jak-renderowac-strone-www/ i jestem zdania, że jest to bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że blog jest ciekawy. Informacje, które się na nim znajdują przydadzą mi się na pewno w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słowa kluczowe to podstawa w pozycjonowaniu. Właśnie przeczytałam ciekawy artykuł na stronie <a href="https://www.grupa-icea.pl/jak-zalozyc-i-promowac-kanal-na-youtube/>https://www.grupa-icea.pl/jak-zalozyc-i-promowac-kanal-na-youtube/</a> i uważam, że promocja na YouTube jest również interesująca

    OdpowiedzUsuń