niedziela, 3 kwietnia 2016

Porozmawiajmy o Awatarii #2

Cześć :)
Na samym początku chcę wyjaśnić ideę tej serii, ponieważ przy pierwszym poście pewna kwestia była trochę niezrozumiana przez Was. Mianowicie to, co ja piszę zasadniczo różni się od istniejącej już serii "Rozmowy w toku". W "Rozmowach w toku" przeprowadzane są rozmowy z innymi blogerami, a moje wywiady są z przypadkowo napotkanymi, losowymi osobami. Do pewnych aspektów gry inaczej podchodzi osoba blogująca, a inaczej przeciętny gracz, sama widzę po sobie. To jest podstawowa różnica, którą koniecznie chciałam omówić. Przejdźmy teraz do konkretów. Udało mi się porozmawiać z pewną dziewczyną, Kingą, która chętnie odpowiedziała na moje pytania. Poniżej znajduje się pełny zapis rozmowy.
A - Agata, Ania (jak kto woli)
R - rozmówca

A: Cześć :) Jestem z bloga Zwariowana Awataria. Ustaliłyśmy już, że masz chwilę na pogadanie o grze. No to zaczynajmy! Ciekawi mnie jak długo grasz w Awatarię?
R: Siemka :D W Awkę gram od 2014 roku, bodajże od sierpnia :P
A:To już w sumie kawał czasu. Pamiętasz może co skłoniło Cię do zagrania właśnie w tą grę?
R: Moja znajoma z klasy w to grała i wszystkim naokoło polecała. Na początku to uznałam, że wariuje i to pewnie nic specjalnego, ale jednak ciekawość wygrała i tak teraz to jej mega dziękuję za to, że dzięki niej dotarła do mnie informacja o istnieniu Awki :P
A: Wiesz może czy Twoja znajoma nadal grywa w Awatarię?
R: Z tego co się orientuję to już nie.
A: Szkoda, aczkolwiek jej sprawa. Co Ci się najbardziej podoba w tej grze?
R: Na pewno to, że mogę być kim chcę. Wyglądam tak jak mi się podoba, są super ciuchy, zachowuję się jak chcę, no po prostu pełno możliwości. Dodatkowo inne osoby też można spotkać, poznać, pogadać itd. ;)  Poza tym to zawsze jakiś sposób na nudę xd
A: Poznałaś w Awatarii kogoś, z kim udało Ci się utrzymać dłuższy kontakt? :)
R: Jasne! Pozdrawiam moją obecną przyjaciółkę internetową Klaudię :3
A: Także pozdrawiam Klaudię! Jakie są Twoje ulubione ciuchy?
R: Kocham motylkowy top, koszulę Jelly i te spodnie neon :D
A: Widzę, że masz gust. To dobrze, ale żeby nie było tak pozytywnie opowiedz mi teraz proszę, co Cię najbardziej denerwuje w Awatarii.
R: No więc na pewno niektóre ceny, są po prostu masakryczne xd Tzn za srebro jeszcze spoko, ale złoto za pewne rzeczy to koszmar :C  Mega mnie irytują bloki za niby spam i osoby kradnące innym konta, oszuści.
A: Zgadzam się co do cen, z niektórymi rzeczywiście przesadzają. Przy okazji tematu oszustw (w którym także popieram Twoje zdanie) powiedz mi proszę co można, Twoim zdaniem, zrobić, aby zapobiec działalności osób oszukujących?
R: No myślę, że trzeba o tym mówić i ostrzegać innych, tak żeby o tym wiedzieli no i nie dawali się nabierać. Uważajcie!!
A: Popieram całkowicie i jednocześnie także apeluję o zachowanie ostrożności :) Twoja ulubiona lokacja w grze to?
R: Ulica!
A: Dlaczego?
R: Jakoś tak zawsze tam są najlepsi ludzie, tam też poznałam Klaudię :P No i wgl podoba mi się tam xd
A: W sumie to ja też lubię przebywać na ulicy. No a znienawidzona lokacja? ;)
R: Park ;_;
A: Czemu?
R: Tam prawie zawsze są dzieci i już nawet nie chodzi o ich błędy ortograficzne, a o to, że często mnie kopią i biją i wgl XD Serio XD Tak o i bez powodu :P
A: O kurcze, z takim czymś to się jeszcze nie spotkałam. Niby naszemu awatarowi to jakoś nie szkodzi, ale nie jest to miłe na pewno. Jest może coś, co chciałabyś zmienić w grze według własnego pomysłu?
R: Ceny, powody bloków na pisanie i oszuści. No, w zasadzie oszustów bym wywalała XD Gdybym była adminem to tego w Awie w ogóle by nie było, no ale cóż.
A: Rozumiem, ja pewnie zrobiłabym podobnie z osobami oszukującymi. Czy jest coś, co chciałabyś na zakończenie przekazać wszystkim osobom, które to czytają?
R: No to na pewno Was wszystkich pozdrawiam, uważajcie na oszustwa, bądźcie rozsądni i dobrze się bawcie w Awatarii!
A: Wielkie dzięki za wywiad, pozdrowienia!
R: Też dziękuję, super sprawa. Macie świetnego bloga. Cześć :D
A: Dziękuję, papa :)

Tak wypadła moja rozmowa z Kingą, dodam, że miło mi się z nią gawędziło i to bardzo fajna i ciekawa osoba, na pewno jeszcze nie jeden raz się spotkamy. Poniżej wrzucam kilka screenów pamiątkowych z naszego spotkania.





Jeżeli ty także chcesz udzielić wywiadu i porozmawiać sobie ze mną o Awatarii napisz do mnie, tutaj jest mój profil na nk << klik >>. Kinga trafiła do mnie właśnie w ten sposób, ty także możesz. Zapraszam osoby zainteresowane :)

Pozdrawiam Was serdecznie!

Agata (Ania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz