piątek, 29 kwietnia 2016

Ołówkowe refleksje #10

Cześć!
Postanowiłam coś nabazgrać, na szybko. Siedzę w domu, to się nudzę :v
(szkoda, że nie w swoim, tak to by więcej postów było)

No cóż, może bez zbędnego owijania w bawełnę, przejdę do tematu posta. Oto fryzura namber łan!

(kliknij, aby powiększyć)

Dawno zauważyłam w internecie dziewczyny, które miały włosy upięte w kok, ale nie wszystkie. Reszta włosów była po prostu rozpuszczona. Tak jak na rysunku! Wybaczcie, nie wiem jak to się nazywa. I... przepraszam za to, że w opisywaniu jestem słaba! Ale takie fryzury są całkiem fajne. No, jakoś to odzwierciedliłam. Fajnie byłoby, gdyby taka fryzurka pojawiła się w grze. W rzeczywistości, niestety nie mogę upinać tak włosów. #lajfisbrutal
I kolejna fryzurka...

(kliknij, aby powiększyć)

Ta fryzura zdecydowanie gorzej mi wyszła. Jest fajna, ale miałam inny plan. Sami możecie wywnioskować, iż nie wygląda ona zbyt realistycznie. Cóż, tak bywa.
Włosy są po prostu 'na boku'. W Awatarii chyba jest podobna fryzura, tyle, że ślubna. Nie chcę nikogo wprowadzać w błąd, nie jestem pewna.

A Wam, która bardziej się podoba?
Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz