niedziela, 10 kwietnia 2016

Wielki, mały powrót!

Mimo, że dziś mamy deszczowy dzień, mam dla Was (może...) dość dobre wieści! Otóż, ostatnio miałam 'blogowe załamanie', ale nie martwcie się - zostaję i szykuję dla Was nowe serie!

Właściwie, co mam kłamać. Przywiązałam się do bloga. A co do nowych serii.. muszę je jeszcze dopracować i będzie idealnie :D

Posty, które pisałam wcześniej nie liczą się już dla mnie. Chcę tak jakoś.. zacząć nowy rozdział w blogowaniu, niedawno również poznałam kilku nowych ludzi i gra już nie jest dla mnie taka nudna. Planuję też zmianę nicku, ale to tak nieoficjalnie jeszcze x'd

Wraz z odnową ogólną, odnawiam mojego aska. Czasem każdy może ma jakieś pytanie, a w komentarzach nie jestem w stanie na wszystkie odpowiedzieć. A na asku owszem. Tak więc tego, tak więc ten.

klikaj i pytaj - stare chińskie przysłowie

To chyba na tyle, bajo, pozdro, elo.

Izabela (imieniem tak oficjalniej)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz