sobota, 30 kwietnia 2016

Wolałabyś...? #2 + odpowiedzi

Cześć misiaki.
Piszę dopiero dzisiaj, ponieważ przedwczoraj była u mnie awaria prądu, która trwała, aż do 20:30 (jakoś tak), a wczoraj miałam mnóstwo spraw i po prostu nie miałam już siły na nic, jedynie na to, aby wszyscy dali mi święty spokój. Nie będę zanudzała Was moimi przeżyciami, ponieważ większość ciekawią moje odpowiedzi. Napomnę tylko, że postanowiłam iż będę wybierała pytania ze wszystkich propozycji, ale nagrodzę tylko laureata/kę najlepszego według mnie pytania.

Pytanie od Gabrysi:
  • Zrezygnować z blogowania i zostać adminką na Awatarii czy dalej blogować i zacząć grę od początku?
Bardzo trudne pytanie, ale jednak pokusiłabym się na adminkę/moderatorkę Awatarii. W końcu gdybym"miała tam posadę" to dalej utrzymywałabym z Wami kontakt i moglibyście mi napominać o tym, co byście chcieli nowego w grze i wtedy Wy byście byli zadowoleni i ja bym była zadowolona ^^.
Pytanie od Kolorowej: 
  • Wolałabyś, aby Awataria była czarno-biała czy jasna jak słońce?
Oczywiście wybieram czarno-białą grę! Gdyby była jasna jak słońce, wtedy nikt nie mógłby na nią patrzeć, a jeżeli by patrzył to szybko wzrok nie wytrzymałby takiego "napięcia" (?).
Pytanie od Pokemonowej:
  • Wolałabyś żyć więcej niż 100 lat czy mieć pełnię myśli? 
Serio? Sto lat? To dla mnie stanowczo za długo, a co dopiero więcej niż 100. Oczywiście wybieram pełnię myśli, ponieważ mogłabym się wszystkiemu lepiej przyjrzeć, przeanalizować parę spraw...

Pytanie od Koregi: 
  • Być najlepsza w klasie i dostawać same szóstki czy stracić rodziców i dostawać same jedynki?
To jest raczej logiczne, że skoro mam do wyboru same plusy, a po drugiej stronie jest wszystko, co najgorsze to chyba jasne, ze wolę być najlepsza w klasie.

    Cztery pytania, ale które z nich najbardziej mi się podoba? Jest to pytanie należące do Gabrysi! Po prostu miło mnie zaskoczyłaś tym pytaniem i do Ciebie wędruje miś z warsztatu, odbierz go w przeciągu dwóch dni, począwszy od dzisiaj - inaczej będziesz musiała się pożegnać z nagrodą ;c 

      Zadawajcie kolejne pytania! Tym razem wybiorę po kilka pytań z jednej propozycji! 
       

        //Anarchistka

          Brak komentarzy:

          Prześlij komentarz