poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Nowa seria! Klucz do sukcesu - wstęp!

Cześć!
Ostatnio na blogach popularne są serie typu.. hm.. 'teleturniej'? W każdym bądź razie na pewno mnie zrozumieliście. Jako, że ja nie jestem osobą kojarzoną z takimi seriami - postanowiłam to zmienić.

'klucz do sukcesu'. Co to w ogóle za nazwa?! No.. nie brzmi ona najlepiej, gdy pierwszy raz ją słyszymy, ale za chwilę opowiem o zasadach - wtedy już wszystko okaże się jasne.

W zabawie udział bierze pięć drużyn składających się z trzech osób. Każda drużyna na początku otrzymuje 2 klucze, które mogą się później przydać.

Wybaczcie, mistrzem grafiki nie jestem. Mimo wszystko wygląda to w miarę względnie, chyba, że Wam się nie spodoba - peszek!

Drużyny biorą udział w poszczególnych konkurencjach, najczęściej będą to 'grupówki'. Moja nazwa, polega to na tym, że każdy pracuje. Bez wyjątku. W końcu drużyna, prawda?
Co druga konkurencja to otwieranie skrzynek. Właśnie wtedy można wykorzystać klucze. W skrzynkach można znaleźć poszczególne przedmioty:
• nic - po prostu skrzynka jest pusta, ale rzadko to się zdarza;
• 3 klucze;
• 5 kluczy;
• kolejna skrzyneczka - żeby ją otworzyć, musisz wykorzystać jeszcze jeden klucz, jeśli tego nie zrobisz, mimo wszystko pozostaje w rękach drużyny;
• wskazówka - tu chyba nie muszę tłumaczyć;

Po ukończeniu jednej konkurencji przyznawane są miejsca. Gdy drużyna zdobędzie miejsce pierwsze, wówczas dostaje 3 klucze, gdy zdobędzie miejsce drugie, otrzymuje 2 klucze, a za miejsce trzecie przyznawany jest tylko jeden klucz. Dwie pozostałe drużyny nie otrzymują nic.

Drużyny, które dojdą do finału (a po drodze można odpaść, np. rezygnacją całej drużyny lub oszukiwaniem), to właśnie końcowa ilość kluczy decyduje o nagrodzie. Jeśli jest to...
• 25-30 kluczy, każdy członek drużyny otrzymuje VIP'A na 5 dni!
• 15-25 kluczy, wówczas każdy członek drużyny otrzymuje 10 (lub więcej) prezentów warsztatowych!
• 10-15 kluczy, pięć prezentów (lub więcej) warsztatowych 
• 0-10 kluczy, jeden prezent lub nic...

Jesteś zainteresowany? A może po prostu Ci się nudzi? Wykonaj dwa, proste kroki:
1. Zaproś mnie na nk - kliks!
2. Gdy przyjmę, napisz do mnie wiadomość. Wtedy ja przekażę niezbędne informacje!

Ehh.. do kiedy? Niestety, termin jest niedługi. Macie czas do 13 kwietnia br., jest to środa.

To jak? Skusicie się? 

Izabela 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz