poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Metamorfoza ^^

Dzień dobry,
Piszę dla Was ten post tak wcześnie z racji tego, że nie poszłam do szkoły, ponieważ mam okropny katar, który nie daje mi spokoju, ale nie będę Wam o tym opowiadała, bo jeszcze Was zarażę :D.
Mam teraz mnóstwo wolnego czasu, więc postanowiłam zabrać się do roboty i coś przerobić, wybór padł na różowy top, którego nie widuję często u awatarek.


















Moje "dzieło", nie wygląda najgorzej, prawda? W sumie to nawet jestem zadowolona z efektu, zwykły top przybrał postać sukienki z paskiem. Zamieniłam ramiączka od topu na rękawki i dodałam ozdobny kwiatek we włosy. Wyszło troche słodko, ale efekt jest zadowalający (przynajmniej mi się podoba xd).

Podoba się Wam? Dajcie znać w komentarzu ;).
//Anarchistka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz