niedziela, 10 kwietnia 2016

Kreatywni czytelnicy cz.2 #1

Powracamy z naszą starą, dobrą zabawą, w której mieliście za zadanie przerobić jakieś ubranie, myślę, że zasady są jasne: przerabiacie, wysyłacie, wygrywacie V.I.P.'a, żeby nie przedłużać zerknijcie na ubranie do przeróbki:


Motylkowy top. Sam w sobie jest bardzo ładny, nadaje dużo wdzięku i czaruje, ale nie podoba mi się w nim kolor. oraz krój dołu mógłby być ciekawszy.

Termin wysyłania przeróbek: od dzisiaj do 17 kwietnia br.
Wyślij pracę: na mój profil na NK o tutaj lub na adres e-mail: anarchistkax3@gmail.com
Warunek: na pracy obowiązkowo musi być widoczny Wasz nick!
*UWAGA! Jeżeli chcecie wysłać mi pracę na NK, a nie macie mnie w znajomych to zanim wyślecie przeróbkę zaproście mnie do grona znajomych, ponieważ jeżeli tego nie zrobicie nie będę mogła otworzyć zdjęć!

Myślę, że zadanie nie jest trudne, z pewnością będzie to dla Was bułka z masłem! Czekam na pomysły :).

//Anarchistka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz