środa, 13 kwietnia 2016

Stylizacje ślubne :3

Hej, hej!
Powoli zbliża się czas ślubów. Wielkimi krokami przychodzi lato - a to wtedy najwięcej ludzi staje na ślubnym kobiercu. Co prawda, na Awatarii nie jest to nic nadzwyczajnego, ale mimo to, każda z nas chciałaby wyglądać wtedy tak olśniewająco, jak na pannę młodą przystało. Tylko.. jak?

Tu z pomocą przychodzę Wam ja - ciotka dobra rada. Poniżej przedstawiam dwie propozycje dla dziewcząt! Dla odważnej, dla szarej myszki - dla każdej kobietki!

1. Candy
Pierwsze, co kojarzy mi się ze stylizacją obok, to słodycz. Na początku wydaje się właśnie zbyt przesłodzona, ale z drugiej strony... jest idealnie. Wybaczcie za wszystkie niedociągnięcia, pierwszy raz w życiu robię stylizacje ślubne. Dla mnie jest okej. Po prostu musiałam dodać różowy róż i tego strasa ♥
A usta? Też są słodkie i dość rzadko spotykane. #jestdobrze!
Na początku chciałam, aby nasza 'modelka' (hihi, to ja) miała blond włosy. No może włosy to tutaj najmniejszy problem, ale chyba gdyby była blondynką, pierwsze co przychodziłoby mi na myśl to... barbie XD
Mimo tego natłoku słodyczy, stylizacja bardzo mi się podoba. Jest taka dziewczęca. Nie ma mocnych kolorów, dominuje róż i może trochę pomarańcz, a ta fryzura jest po prostu boska! Moim zdaniem jedna z najlepszych do wyboru po oświadczynach.


Cennik:
Usta - 3 G
Róż - 500 S
Brwi - 405 S
Strasy - 3 G
Cienie - 3 G
Fryzura - 50 G
Oczy - 5 G
Razem: 64 G 905 S
Drogo, ale myślę, że to tylko przez fryzurę.

2. Wyrafinowana
Tutaj mamy kompletne przeciwieństwo pierwszej stylizacji. No, może nie kompletne, ale różni się bardzo. Czym? Po pierwsze jest tania XD
Ale tak na serio - zdecydowałam się nie dodać żadnych strasów, lekki róż, a mimo wszystko chyba jest ładnie. Nie wiedziałam jaką dać nazwę tej stylizacji, więc napisałam to, co pierwsze przyszło mi na myśl po zobaczeniu jej. Dałabym ciemniejsze włosy, ale pomyślałam, że wtedy będzie za poważnie, a to przecież taki #happyday :D
Trochę smuci mnie jej wyraz twarzy, no ale nie ma jeszcze powodu do uśmiechu. Musi tylko ubrać suknię ślubną, której tutaj zabrakło szkoda, że brakuje tego jedynego *chlip*.
Rzadko spotykam tą fryzurę na ślubach, nie wiem czemu. Może wydaje się być jakaś dziwna, ale mi się nawet podoba. Pff, u naszych sąsiadów pewnie noszona na każdym ślubie.




Cennik:
Usta - 3 G
Róż - 3 G
Brwi - 380 S
Strasy - brak
Cienie - 2 G
Fryzura - 7500 S
Oczy - 3 G
Razem: 11 G 7880 S
Mówiłam, że będzie tańsza!

Przyznam, że moje stylizacje są lekko oryginalne. Właśnie o takie się starałam. Myślę, że więcej sympatyków zdobędzie ta pierwsza, ale może ktoś polubi wyrafinowany styl? xD

Która Wam się podoba?

Rosalie
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz