piątek, 22 kwietnia 2016

Czy jesteś mądrzejszy od...Moniki? Organizacja

Dzień dobry.
Tak bardzo długo się do Was nie odzywałam, powodem jest egzamin gimnazjalny, którego strasznie się bałam i chyba rozumiecie, że musiałam sobie trochę poprzypominać i wgl., ale jeżeli nie jesteście w stanie tego zrozumieć to sami się przekonacie jak będziecie go pisać za rok czy dwa, ponieważ rocznik który pisał w poniedziałek chyba troszkę mnie rozumie. Okey, koniec moich ogłoszeń pora przejść do zabawy.
Postanowiłam, że zgodnie z zasadami, na pierwsze osiem pytań odpowie mi Monika z tego bloga, uznałam, że jest ona doskonałą osobą, która odpowiednio zawyży poziom trudności, ale zanim przejdziemy do pytań musimy poznać składy drużyn.
Każdemu kto się zgłosił przyporządkowałam numerek, następnie poprzez wpisanie numerków wylosowałam kapitanów i członków ich drużyn, oto Wasze numerki:

1. Margaryna (B)
2. Decent (B)
3. Ewelina (B)
4. Dominik (B)
5. Milena (K-A)
6. Gumeczka
7. Logicznie Żyjący
8. Kinga (K-A)
9. Dżesika (K-A)
10. Lodowa
11. Maggie (K-A)
12. Kolorowa

Legenda:
B - Bloger
K-A - Konto Anonimowe 

Na początku wylosowałam spośród czwórki blogerów, dwójkę kapitanów, oto rezultat:



A, więc kapitanami drużyn zostają Decent i Dominik! Sprawdźmy kto trafi do drużyny Decenta:


Członkowie drużyny Decenta: 
  • Gumeczka
  • Kinga
  • Milena (K-A)
  • Logicznie Żyjący 
Bardzo proszę aby wszyscy członkowie drużyny Decenta zostawili pod tym postem link do swojego profilu (uwaga! link: http://#nk.profile/ nie jest Waszym linkiem!), ponieważ będzie mu Was łatwiej znaleźć c;.

W takim razie możemy już zobaczyć, kto będzie rywalizował z przeciwnikami w drużynie Dominika: 


Członkowie drużyny Dominika: 
  • Kolorowa
  • Dżesika (K-A)
  • Maggie (K-A)
  • Lodowa
Tak jak w przypadku drużyny Decenta i Was proszę o pozostawienie linku do Waszego profilu aby Dominik mógł Was łatwiej namierzyć.

Skoro znamy już zawodników przypomnę, że jesteśmy na etapie 1 klasy czyli meble i ubrania. Zadałam Monice cztery pytania z kategorii meble oraz cztery z ubrań, co daje nam łączny wynik ośmiu pytań (tak jak była mowa w zasadach). Odpowiedziała ona poprawnie na 4 pytania, więc do puli nagród trafia 4 prezenty.

Teraz Waszym zadaniem jest wspólnie z członkami drużyn wytypować jedną osobę, która odpowie mi na te same pytania, które zadałam wcześniej Monice oczywiście Monika ma zakaz podawania Wam pytań, które jej zadałam, następnie wytypowana osoba ma zgłosić się na moje NK do dnia 25 kwietnia, jeżeli tego nie zrobi w określonym terminie pula drużyny przepadnie.

Spójrzcie, o co będziecie grać w I klasie:


Nie jest to nic bardzo cennego, ale lepiej coś mieć niż nie mieć, nieprawdaż? Po prezentach od razu widzimy, że pytania nie będą trudne ;).
Widzimy dodatkowe okienko "Legenda", otóż jeżeli np, ktoś z drużyny Decenta odpowie mi poprawnie na 3 pytania będzie w jego rubryce widniało takie coś: "+ - + - - -  + -" oczywiście układ tych plusików i minusików jest przypadkowy, ponieważ może odpowiedzieć poprawnie na drugie pytanie, a błędnie na pierwsze, ale to nie będzie odgrywało większego znaczenia.
Jeżeli wszystko jasne, to proszę o zgłaszanie się wytypowanych osób do odpowiedzi na moje NK w określonym terminie, w przeciwnym razie pula drużyny przepadnie!

//Anarchistka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz