piątek, 22 kwietnia 2016

Tworzenie paszportu #5

Heloł! 8)
Wczoraj wybraliście cerę nr 2 oraz oczy nr 5. Wow, takich oczu jeszcze nie było. Podoba mi się to! Jeszcze kilka drobnych szczegółów. Dziś chciałabym, abyśmy wybrali brwi oraz kolory: oczu, ust i tych brwi. Rzeczywiście, mogłam o tym pomyśleć wcześniej, ale wyleciało mi to z głowy. Mimo wszystko, damy radę!

Najpierw brwi...
Na pierwszej stronie były takie, które są rzadko używane. Tutaj znajdziemy te, które awatarki wolą kupować. No więc które?

Okeej... teraz przejdźmy do kolorów tych brwi. Uznałam, że nie muszę dawać wszystkich, bo i tak większość z nas wybiera te ciemniejsze.
Kolory są po kolei, od lewej do prawej. Nie zmieściłabym cyferek, mam nadzieję, że same kolory są widoczne.

Teraz pomyślimy o kolorze oczu. Tutaj nie przesadziłam, wybrałam te naturalne. Macie od razu sondę: Przepraszam za brak zdjęcia... nie dałam rady. Myślę, że zrozumiecie. I zostały nam usta!
Literki, aby się nie mieszało! Tutaj również możecie zagłosować w sondzie poniżej!
Okej! To chyba na tyle. Wybaczcie za niektóre niedociągnięcia, nieco się śpieszę :)

Rosalie
Edit: Przy drugiej sondzie jest błąd, nie zwracajcie na niego uwagi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz