poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Oficjalne zakończenie loterii

Witajcie.
Jak już pisałam wielokrotnie wyznaczyłam termin na odebranie nagród z loterii do dzisiaj. Jestem przekonana, że kto chciał swoją już otrzymał. Dłużej czekać nie zamierzam. Przykro mi, ale uważam, że dałam Wam dostatecznie dużo czasu. No ale żeby nie było jednak tak okropnie i smętnie w tym poście to poniżej znajduje się mała wiadomość :)
Koniec końców na 30 osób aż 11 nie odebrało swojej nagrody, co według mnie jest dosyć przykrym wynikiem całej tej loterii.

A teraz dobra (mam nadzieję) wiadomość!
Mam w planach następną loterię, nie wiem czy na takich samych zasadach, ale coś tego typu będzie. Muszę to jeszcze omówić z Moniką, ale myślę, że nie będzie miała nic przeciwko temu. Przymierzam się do załatwienia lepszych nagród, w tym również vipów. Mam nadzieję, że kolejna moja loteria także spotka się z dużym zainteresowaniem, no i że się uda to zorganizować. Wszystko przed nami!

Pozdrawiam :)

Agata (Ania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz