piątek, 8 kwietnia 2016

Awawizja #1

Dzień Dobry!
Wreszcie w domu, ale to nie oznacza końca mojej nauki, w poniedziałek mam test z matematyki i muszę się dobrze przygotować.
Jestem zadowolona z frekwencji odpowiedzi, ale to nie zmienia faktu, że niektóre osoby kazały mi bardzo długo na siebie czekać. Postanowiłam, że nie będę wstawiała zdjęć jak odpowiadają mi uczestnicy, ponieważ zajęłoby mi to strasznie dużo czasu i nie obyłoby się bez kilku zdjęć odpowiedzi każdego uczestnika, więc wpadła mi myśl, że podam tylko ilość zdobytych punktów w tabeli:


Tak prezentuje się tabelka, niestety nie ma w niej dwóch uczestniczek, które zostały zdyskwalifikowane: Natalii oraz Pani Lata, ponieważ ani jedna ani druga nie zgłosiły się na moje NK, tylko na przyszłość, proszę abyście nie zgłaszali się z kont anonimowych lecz z normalnego konta Google, jeżeli nie macie to załóżcie to tylko 5 minut roboty, a oszczędzicie i sobie czasu i mi. Gratka, tutaj dla Ciebie wiadomość masz 0 punktów z racji tego, że umawiałyśmy się na określony dzień i godzinę, a Ty nie weszłaś a był to ostatni dzień odpowiedzi i chcąc, nie chcąc musiałam wstawić Ci zero...
Tyle moich ogłoszeń, więc przechodzimy do drugiej rundy, w której wykonacie stylizację na kolację!. 

Wyjaśnienie: W tej części uczestnicy będą mieli za zadanie wykonanie jak najpiękniejszej, ich zdaniem stylizacji na kolację. Maksymalnie uzyskać będzie można 5 punktów. (punkty przyznaję ja).
Czas wysyłania prac: Od dzisiaj do 13 kwietnia 2016r. 
Adres do wysyłki: profil na Nk -->wyślij tutaj<--
*Bardzo proszę o to aby Wasze stylizacje były podpisane nickiem jakim się zgłosiliście

Proszę abyście prace wysyłali w określonym terminie, ponieważ nie chciałabym niepotrzebnie przedłużąć zabawy przez jedną lub dwie osoby.
Życzę Wam powodzenia i pomysłowych stylizacji!

//Anarchistka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz