wtorek, 26 kwietnia 2016

Kreatywni czytelnicy cz.2 #2 + wyjaśnienia

Hej, jest mi tak głupio i wstyd, że chyba zapadnę się pod ziemię. Znowu zawaliłam na całej linii... Tyle czasu się nie odzywałam, nie będę się wymigiwała szkołą, nauką, sprawdzianami, bo to nie oto chodzi. W ostatnich dniach złapał mnie mój najcięższy przeciwnik, z którym zawsze przegrywam - leń. Strasznie się rozleniwiłam, nie mam na nic ochoty i siły, jestem bardzo opryskliwa i przez to dostaje się też innym, ale od dzisiaj koniec z tym! Biorę się w garść i będę walczyć z tą przeciwnością, aby Was już więcej nie przepraszać i nie zawodzić. Zdaje sobie także sprawę z tego, że blog w ostatnich dniach przeżywa "kryzys", spowodowane jest to po części moim lenistwem, ale dziewczyny pewnie nie piszą zbyt często pewnie z powodu nauki, a może także dopadł ich mój przeciwnik (?), mam tylko nadzieję, że niedługo wrócą i blog ponownie będzie tętnił życiem, ja postaram się od dzisiaj pisać codziennie. Mam teraz taką swoją małą motywację do pisania, więc mam nadzieję, że "to coś" da mi w końcu kopa w te moje nieogarnięte cztery litery x'd.

Po tym długim litaniu mogę przejść do bardzo długo wyczekiwanych wyników zabawy. Przyznam, że prace mnie bardzo zaintrygowały, każda miała w sobie to coś, ale tylko jedna była tak doskonała i perfekcyjna, że musiała wygrać, dla odmiany zaczniemy od pracy, która nie wzbudziła we mnie większego entuzjazmu.



Wiktoria. Praca nie jest zła, ale moim zdaniem trochę za mało w niej kreatywności, o której mowa w tytule zabawy. Usunęłaś ramiączka i nałożyłaś warstwy, aby zgarnąć nagrodę to jest jednak troszkę za mało...


Znowu Wiktoria, ale nie wiem, czy ta sama, co wcześniej czy inna :D. Tak, czy siak ta praca nie jest powalająca. Góra może i jako tako wygląda, ale dół całkowicie do mnie nie przemawia...


Lodowa, kroczymy co rusz to lepszym pracom! Przekoloryzowałaś na malinowo top i dołożyłaś siateczkę oraz spódniczkę, w połączeniu wyszła bardzo efektowna sukienka, która jest tak urocza, że trudno od niej oderwać wzrok, chętnie zobaczyłabym ją w mojej garderobie :3, moim zdaniem zasługujesz na wyróżnienie, więc zapraszam na moje nk po odbiór skarbonki i misia warsztatowego w terminie 3 dni (czyli do dnia 29 kwietnia).


Dżesika postawiła na biel, co w rezultacie dało efekt, tak jakby puszkowej sukienki. Bardzo podoba mi się Twoja propozycja, co prawda łączenie topu z sukienką mogłaś trochę pocieniować, ale to taki drobny mankament. Zgłoś się do mnie na nk do 29 kwietnia po Kanionowego misia :).


Dominik w swoim żywiole, krótko mówiąc - szaleje! Praca powala na kolana. Ze zwykłego topu powstała przepiękna koszulka, która olśniewa swym blaskiem i do tego te "koronkowe" połączenia. IDEOLO. Z wielką satysfakcją i podziwem mogę ogłosić, iż Dominik wygrywa status V.I.P. na 5 dni! Gratuluje! Czas odbioru nagrody masz do tego samego dnia, co dziewczyny, czyli 29 kwietnia, jeżeli nie zgłosisz się nagroda przepadnie ;c.


Bierzemy się do roboty i podnosimy poprzeczkę. Tym razem zmierzycie się z kombinezonem z nowej kolekcji.
  • Czas wysyłania przeróbek: od dzisiaj do 1 maja 2016r. 
  • Adres do wysyłki: NK >>wyślij<< lub adres e-mail: anarchistkax3@gmail.com
  • Aby praca zaklasyfikowała się do zabawy musi na niej koniecznie być widoczny Wasz nick!
  • Nagroda: status V.I.P. na 5 dni
W takim razie, życzę wszystkim powodzenia i widzimy się jutro!
 Dobrej nocy!

//Anarchistka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz