czwartek, 7 kwietnia 2016

Porozmawiajmy o Awatarii #3

Witajcie :)
Ostatnio aktywnie pracuję nad rozwojem tej serii. Udało mi się przeprowadzić kolejny wywiad, tym razem grupowy. Gościłam u siebie Aleksandrę i Słodką (która niestety zniknęła po ponad połowie rozmowy, ale to nic, to, co udało mi się zdobyć pozostało zapisane). Przyjrzyjmy się więc naszej rozmowie o grze.
A - Agata, Ania (do wyboru do koloru)
RA - rozmówczyni Aleksandra
RS - rozmówczyni Słodka

A: Hej. Jak już zapewne wiecie jestem z bloga Zwariowana Awataria i zaprosiłam Was tutaj, aby porozmawiać o grze. Powiedzcie mi, proszę, od jak dawna gracie w Awatarię?
RA: 1 rok i 4 miesiące.
RS: Ja gram od niedawna, około 10 miesięcy jestem na Awatarii.
A: A skąd dowiedziałyście się o istnieniu tej gry?
RS: Ja od znajomych, koleżanka mi powiedziała o niej.
RA: Koleżanka mi doradziła żebym zagrała.
A: Czy od razu zrozumiałyście o co w tej grze właściwie chodzi? :)
RS: Tak.
RA: Raczej tak.
A: To dobrze, bo słyszałam, że dla niektórych Awataria jest niezrozumiała na początku. Co Wam się najbardziej podoba w tej grze?
RS: Ubrania i śluby.
RA: To, że można poznawać nowych znajomych, pisać z nimi.
A: Które ubranie Wam się podoba najbardziej?
RA: Trudne pytanie :/
RS: Ubrania flora, strasznie ładne są te ubrania.
A: Okej, to teraz powiedzcie mi, co Was najbardziej denerwuje w Awatarii?
RA: Blokady.
RS: Czasami mnie denerwuje to, że nie można wchodzić na awe.
RA: Jak się napisze czasami nawet byle co to blokują :/
A: Rozumiem, też mnie denerwuje zarówno częsty brak dostępu do gry, jak i blokady.
Udało Wam się poznać w grze kogoś, z kim utrzymujecie dłuższy kontakt?
*zniknięcie Słodkiej*
RA: Tak :D
A: Czy chcesz pozdrowić tę osobę?
RA: Pozdrawiam Sandrę ;3
A: To w takim razie ja też pozdrawiam! Czy jest coś, co chciałabyś na zakończenie przekazać czytelnikom bloga? :)
RA: Raczej nie.
A: Okej, dzięki za wywiad.
RA: Ja też dziękuję.

Na końcu okazało się, że Aleksandra jest czytelniczką naszego bloga, a znalazłam ją przypadkowo, bodajże najpierw na ulicy, a później na skwerku. Na koniec kilka pamiątkowych screenów.







Plus jeszcze tańczyłyśmy sobie potem z Aleksandrą :3 (uchwyciłam ciekawy moment XD)


Pozdrawiam gorąco raz jeszcze Aleksandrę i Słodką!
Jeśli ktoś z Was chciałby wpaść do mnie i porozmawiać o grze, to zapraszam, wystarczy napisać do mnie na nk >> klik <<. Już niebawem kolejny wywiad :)

Agata (Ania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz